Skocz do zawartości

Merex

Użytkownicy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Merex

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Ale jak mam to napisać w kodzie, bo ja za często ich nie używam.
  2. Zrobiłem to co mówiłeś, pojawił się inny błąd, taki sam, usunąłem, teraz: ble ble ble... ble ble ble... At position 1: unkown variable do_nastepnego.
  3. I tak nie działa, i tak nie działa.
  4. to tajemnica :P hehe: "FATAL ERROR in action number 3 of Create Event for object ball 1: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 1: do następnego(tak nazwałem zmienną): += 1 at position 8: Unexpected symbol." i gdy klikam OK pojawia się drugi: "Failed to compile the actions in the objects."
  5. Ani jedno, ani drugie. Gra się nie chcę uruchomić, ma errora, w którym pisze o zmiennej w Create.
  6. Wielkie dzięki... teraz nawet nie chce jej uruchomić.
  7. nie, ale wygląda to podobnie, mianowicie nie ma klocków, i trzeba jak najwięcej razy odbić piłeczkę.
  8. Ja raczej nie używam żadnych kodów do tworzenia gier. 1. Już mi się udało, ale mam inny ambaras, mianowicie, gdy piłeczka pójdzie na końcówkę paletki i idzie pod dziwnym kątem w dół. 2. Jak się robi taką zmienną?
  9. Mam dwa problemy odnośnie gry którą robie (Pallet K, polega na odbijaniu paletką piłeczki.): 1. Piłeczka się odbija, jest looz, ale gdy dosięga sufitu i odbija się od niego, przelatuję przez paletkę. Jak zrobić żeby nie było takiego problemu? 2. Chcę zrobić tak, że po ok. 30 odbiciach gra przechodzi automatycznie na następny poziom, lecz nie umiem tego wykonać. jak to zrobić? Z góry dziękuje.
  10. Dzięki, już działa, temat można zamknąć.
  11. Jest to Obiekt 1 który zmienia sprite'y.
  12. Zaraz to spróbuje zrobić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...