Skocz do zawartości

Sadim

Użytkownicy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Sadim

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Dziękuje za pomoc i przepraszam za niepoprawną pisownię :)
  2. Mam jeszcze jedno małe pytanko :) jak dodać wspułżędne do tego kodu sprite_index=dany_sprit prubowałem dodać parametry w nawiasie i zmienić to na draw_sprit ale nie wyszło Szykuje się warn za ortografię, jeśli nie będziesz pisał poprawnie. :/ Dawidsu
  3. Tka też tego prubowałem ale nic się nie pojawia :? Dobra już mam znalazłem błąd :) Dzięki za pomoc pozdrawiam Sadim :)
  4. Tak wpisalem nazwe sprita poprawnie stwożyłem obiekty i dodałem do rooma czy jest możliwe żeby background przykrywał sprita?? bo zrobiłem to samo z textem i też nie było go widac
  5. Tak wpisałem i wszystko się uruchomiło a sprita nie było wogule
  6. no i coś nie chce działać :/ Wpisałem tak jak tu podałeś i w ogóle się sprit nie pojawia :/ Może sprecyzuje troszkę pytanie bo trochę tam namotałem :) Przygotowuje room`a w którym ma być menu i chcę aby po pokazaniu się tła i uruchomieniu muzyki w tle pokazał się napis z tytułem gierki. Ten apostrof jest zbędny. ;) Dawidsu.
  7. Jak zrobić aby po wczytaniu room`u sprite pojawił się po jakimś określonym przezemnie czasie? np. po 20s
  8. Jak w przykładzie loadera [z działu download] zmienić kod aby gra szukała składniki także w podkatalogach, bo po wpakowaniu pliku wav1 do takiego podkatalogu wyskakuje błąd.
  9. Sadim

    flash

    Racja pomyliły mi się formaty :) wiem że moge to exportować ale jednak zależy mi aby było to w formacie flash`a
  10. Witam. Czy ktoś już próbował bądź wie w jaki sposób zmusić GM6 do korzystania z formatu flv jako biblioteki przechowującej obrazy? Dokładniej chodzi mi o to żeby kilka obrazów spakować do flasha a następnie aby gierka w odpowiednim momęcie pokazywała losowo wybrany obrazek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...