cpp, csharp, wszelkie pascale, basic, php czy nawet jave i jsa.
nie licząc już htmlów i cssa i takich tam.
pythona też się uczyłem, ruby musnąłem.
no i nie pamiętam bym wspominał o jakiejś super produkcji.
dzięki ranmus no ale to tak mądry polak po szkodzie.
cześć.
dobra widzę że lubicie tylko po ubliżać innym.
pisałem już że nie potrzebuję cpp do prostej platformówki i że szukam wsparcia w tworzeniu niektórych rzeczy w game makerowym 3d.
ale tutaj wszyscy chyba mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem. :/
koniec tematu
wybacz ale do amatora mi trochę brakuje... może tak z 5-6 lat cofania się.
i co mnie obchodzi czego nie ma co już jest mnie interesuje faktyczny stan rzeczy a to jest po prostu dla mnie śmieszne a sam zrozumiesz o co mi chodzi jak będziesz miał moje lata i moje doświadczenie. ;)
liczyłem trochę na większe wsparcie ale z tego co widzę to każdy przejaw krytyki nie jest miło widziany.
tzn. że oferuje mało możliwości i z tego co widzę jest tylko nakładką na niektóre funkcje game makera a reszta to po prostu proste bajery
szopka jaką co niektórzy przy niej robią jest co najmniej śmieszna
nie potrzebuję c++ do prostej platformówki
po za tym nie chce mi się znowu męczyć z glem
cześć, czy istnieje jakieś wspomaganie dla tworzenia gier 3d w game makerze?
chodzi mi głownie o jakieś edytory etc. aby móc szybko zaimportować jakieś modele ewentualnie wykonać jakieś gotowe efekty i ogólnie zautomatyzować pracę
tworzę prostą grę platformową i przydała by mi się jakaś pomoc
z góry dzięki