Skocz do zawartości

X-Stork

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia X-Stork

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Dzięki za oceny, ale wolałbym oprócz tego jakieś rady dotyczące tego jak mam poprawić moje następne gry. Jeżeli coś wam się nie podoba w dialogach, udzielcie paru rad na ten temat. To dotyczy również samej rozgrywki. Czego byście wymagali od następnej odsłony tej gry? Więcej akcji? Nie liniowej fabuły? W tej chwili nie jestem w stanie nic skleić, nawet zacząć nie mogę. Jakbyście zasypali mnie pomysłami (takimi małymi, bo przecież to moja gra :D ) to może zmotywuje mnie to do działania.
  2. Wszystko wskazuje na to, że muszę napisać całą grę od nowa, bo z takim prologiem, to wątpię żeby udało mi się coś normalnego skleić. Wszystko będzie bazowało na tym prologu, mniej/więcej (mniej). Ponieważ kiedyś muszę zacząć to robić, a chciałem najpierw napisać scenariusz, a później się za całą grę zabrać, to chciałem się was zapytać o dialogi. Skoro pisząc starałem się o niebanalne teksty (w jakimś stopniu się starałem :P ale w sumie na odwal się), to może dacie trochę rad na temat "Niebanalności dialogów"? Kurde, ten temat w sumie powinienem zamieścić w dema, ale nawet nie wiedziałem, że tak dobrze (bo w sumie mnie zaskoczyliście, spodziewałem się oceny 2.5) tę grę przyjmiecie i nie miałem zamiaru jej kontynuować (Prolog napisałem tak dla picu :P ).
  3. Tak jak pisałem wyżej, wszystko było pisane na bieżąco i już sam się gubiłem w tym wszystkim. Tak naprawdę to ta gra miała być o czymś innym, o zbieraniu drużyny i przetrwaniu na wyspie, a wyszedł mi pseudo-thriller klasy B. Staram się coś fajniejszego zrobić, ale jak narazie... coś mi nie idzie ;/
  4. To nie jest gra logiczna, ale nie wiedziałem czy też przygodowa. Ale chyba jednak to drugie, wiem mój błąd. Co do scenariusza następnej części to będzie bardziej przemyślany, a nie pisany na bieżąco podczas robienia gry (mogliście tego doświadczyć gdy na początku goniący was Człowiek był psychopatycznym zabójcą, a gdy już umierał, żałował za zabicie Rannego).
  5. Tytuł: Wyspa Przetrwania - Prolog Gatunek: gra logiczna Opis: Zająłem się grą jak zagrałem w gierkę SHI autorstwa Japanstache. Zainspirował mnie styl graficzny i jakoś... takoś poszło. W grze budzimy się na plaży, horyzont jest czerwony od zachodzącego słońca, a my nie wiemy co się tak właściwie stało. Okazuje się, że jesteśmy na bezludnej wyspie. Oczywiście, znajdujemy innego ocalałego z wypadku. Download:https://gmclan.org/up2216_4_Wyspa_Przetrwania_Prolog.html Rozmiar pliku: 1Mb (po rozpakowaniu 2,20Mb) Autorzy: Programowanie: X-Stork Fabuła: X-Stork Grafika: X-Stork (zainspirowany przez Japanstashe :D) Muzyka: OST Final Fantasy VII Screeny: https://gmclan.org/uploader/2216/screen1.png https://gmclan.org/uploader/2216/screen2.png UWAGA! Proszę, nie spodziewajcie się cudów (chociaż wątpię, że moglibyście się spodziewać patrząc po screenach). Gra zajmie wam góra 5min, ale to tylko osobom, które wolno czytają, bądź zatną się w pewnym miejscu. Aha, zagadka w sumie jest tylko jedna :P Zanim odpalicie grę, przygotujcie się, że wszystko chodzi na fullscreenie! Przydało by się parę słów ostrej krytyki (oczywiście pouczającej), dzięki której poprawię się następnym razem, a nie sprawi, że pójdę skoczyć z mostu :P @EDIT Zapomniałbym! Przez to, że gra jest robiona w roomie o małej rozdzielczości (teraz już będę wiedział żeby tego nie robić!) musiałem pisać dialogi w GMowym menu :S @EDIT2 Wprowadziłem możliwość przełączenia między fullscreenem (standardowo F4)
  6. X-Stork

    butcher pete!

    Jeżeli uda ci się wszystko ładnie zrobić (gamplay itd., bo grafika już przypadła mi do gustu :D) to ta gra będzie hitem xD Trzymam kciuki :bye1: Tak przy okazji, ta piosenka to chyba w trzecim Falloucie w radio leci :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...