Skocz do zawartości

Lordis

Użytkownicy
  • Postów

    405
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lordis

  • Urodziny 28.06.1992

Informacje

  • Team
    ---

O mnie

  • Skąd
    Wrocław
  • Płeć
    Male
  • Adres www
  • Hobby
    World of warcraft i counter strike : Source<br /><br />no i robienie gier oczywiście :)

Osiągnięcia Lordis

Forum Veteran

Forum Veteran (6/13)

0

Reputacja

  1. Tytuł: iLove BOB MARLEY Jigsaw Puzzle. Gatunek: Łamigłówki i układanki. Opis: Jest to moja pierwsza gra, którą napisałem w pracy i chciałem się nią pochwalić tutaj :) Gra jest na Androida i są to puzzle ze zdjęciami Boba Marleya. Życzę miłej gry i zdobywania jak największej ilości gwiazdek w puzzlach :D Opis z Google Play: It's the new approach to jigsaw puzzle: match pieces of celebrities photos, in this version Bob Marley pictures. Nice logical gameplay for every age: babies, kids, childrens, adults. Addictive formula in innovative form: jigsaw puzzle with matching particular pieces. Use your logic and brain to match correspondent pieces of puzzles. Put complement blocks, slide them, tap them and complete pictures to advance to the next level and experience new challenge. It?s kinda crossword or trivia, in a more casual way. If you like Bob Marley you should definitely try this game. Download: Google Play Rozmiar pliku: 20 MB Autorzy: Programowanie: Kamil Kreli Grafika: Wacław Wysocki Screeny: 1. 2. 3.
  2. okok dzieki. Tak myślałem że jest na to jakiś banalny sposób ale nie znalem tej funkcji :D
  3. Witam :) Chciałem się zapytać jak usunąć obiekt który znajduje się w danej pozycji x,y. W sensie ze podaje pozycje np. x=50, y=100 i w tym miejscu zostaną usunięte wszystkie obiekty jakie się tam znajdują.
  4. ja proponuje narysować tak ściany by nie miały bardzo widocznych kontrów ja kiedys tak robilem. tak jak te ściany. albo napisać kod który wykrywa czy jest po lewej stronie ściana i jeśli jest to zwiększa/zmniejsza deph.
  5. Witam :) mam pewien problem a konkretniej chciałem się was poradzić. Robię grę online z generowaną mapą na serwerze i teraz nie wiem jak ją przesyłać do graczy. Myślałem żeby serwer sprawdzał pozycje gracza i wysyłał mu elementy mapy które znajdują się w danej odległości od niego. Tylko jeszcze nie wiem jak to za bardzo zrobić :D i chciałem się was zapytać czy może znacie jakiś dobry i sprawdzony sposób na to albo macie jakiś kod, przykład cokolwiek :)
  6. hmm tez myslalem o przypisywaniu jakiegos id do obiektow czy socketu i przy wysylaniu danych na serwer wysylac rowniez id czy socket i tak sprawdzac do kogo wyslac dane itd ale nie wiem jak to przeniesc na kod xd a twoj przyklad mi nie dziala bo nie moge sobie poradzic z tym 39dll.gex czy cos tam xd ale ogarne kod jak z twojego przykladu jak bede na komputerze ;)
  7. ok dzieki ;) ale to tylko kod jak wysylas dane do innych graczy. A jak zrobic by gra tworzyla obiekty "inny gracz" i wiedziala do ktorego przypisac odpowiednie wspolrzedne?
  8. Witam :D Mam pewien problem z przesyłaniem danych w mojej grze. wiem jak zrobić by klient wysyłał np. współrzędne na serwer i żeby serwer je odebrał ale nie wiem jak zrobić by serwer wysłał te dane do wszystkich oprócz tego gracza który je wysłał. Drugim problemem jest jak zrobić że jak już inni gracze odbiorą te dane to stworzą obiekt "inny_gracz" i będą go mu przypisywać te współrzędne (załóżmy że gra jest na 5 graczy wiec przy odbiorze danych trzeba wiedzieć do którego "innego_gracza" należą współrzędne). Proszę was o pomoc bo gdy czytam różne artykuły nie jest tam jasno napisane jak wysyłać dane do innych graczy i jak inni gracze maja je odbierać i przypisywać je do reszty grających na serwerze.
  9. bo w grqch 8 bitowych nie trzeba bawic sie z grafika ;D
  10. ooo i takiej wypowiedzi mi brakowało ;) prosto i jasno objasnione co i jak ;D wielkie dzieki teraz mi zostaje doczytac o wysyłaniu i odbiorze pakietów u kientq i przez serwer i zabieram sie do roboty ;D jeszcze raz dzieki wszystkim ;)
  11. okok dzieki ;D gra bedziw turowa wiec tcp styknie chyba ale przyda mi sie na przyszlosc ;)
  12. heh jak zobaczylem jakie mozliwosci ma ten dll odrazu przyszlo mi do glowy napisanie jakiegos bota do gry xd bo cheaty ktore symuluja klawiature i myszke sa trudne do wychwycenia ;D Dobry Dll ;)
  13. Bo wlasnie nie wiem czy ta roznica czasu jest duza miedzy tcp a udp bo w sumie te pakiety nie beda takie duze a wyczytalem tez ze udp wymaga odblokowania portow u klienta a tcp nie wiec tez jest to pewnym utrudnieniem.
  14. hmm a czy ta roznica miedzy tymi predkosciami jest duza? w takiej prostej grze w ktorej beda przesypane współrzedne, zycie, dmg itd bedzie musialo byc wysylane przez UDP? wydaje mi sie ze lepiej miec pewnosc ze nie utracimy nagle polaczenia a gra bedzie chodzila 0.5s wolniej no chyba ze wiecej trwa opuznienie w TCP
  15. Witam ;) Planuje juz od jakiegos czasu gre online (serwer i klient). Czytalem troche o 39dll jak go stosowac itd ale nie wiem czym w sumie sie roznia protokoły TCP i UDP. Znaczy ogolnie wiem ale chcial bym poznac wasze zdanie ktory lepiej uzyc w takiej grze jakie sa zalety, wady jednego i drugiego, w jakiej sytuacji lepiej uzyc tcp a w jakiej udp itd.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...