Skocz do zawartości

Miłosz

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Miłosz w dniu 4 Grudnia 2020

Użytkownicy przyznają Miłosz punkty reputacji!

Informacje

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Nie

Osiągnięcia Miłosz

Chicken

Chicken (1/13)

1

Reputacja

  1. Znaczy, tak to jest sekwencja gdzie są same sprity. Tylko, że to rozwiązanie nałoży shader na wszystkie w sekwencji, a chodzi tylko o nałożenie na jeden. Ale racja. Nie pomyślałem o tym aby zrobić sekwencję za pomocą obiektu. To będzie miało znacznie więcej sensu i rozwiąże problem! Wielkie dzięki! Miło tak wrócić do Clanu po latach
  2. A to nie nałoży shadera na cały asset sekwencji? Normalnie używam tego shadera oddzielnie na obiekcie gracza
  3. Hej! Zwracam się do was z pewnym problemem. Ostatnio zacząłem się bawić nowym narzędziem do sekwencji i uznałem, że użyję go do zrobienia prostego wyjaśnienia zasad gry. Jedną z wartości gracza - coś w rodzaju ładowanej mocy - jest reprezentowana w grze jako aura otaczająca bohatera. Aura jest zrealizowana za pomocą shadera. I tutaj pojawia się problem, bo z tego co mi wiadomo nie da się użyć shadera w sekwencji. Jeśli wiecie jak to zrobić, albo macie jakiś inny pomysł rozwiązujący ten problem będę bardzo wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...