Skocz do zawartości

Gruby

Użytkownicy
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Gruby

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

0

Reputacja

  1. Gruby

    Szukam grafiki do...

    @Yoda dlatego też umieściłem je w pytaniach dla początkujących :] @Proxx hmm lepsze to niż moje bazgroły, bardziej kwalifikują się do zastosowania ich jako sprita głownej postaci, bo tych żołnierzyków wogole nie przypominaja :] w każdym razie dzięki
  2. @Yoda dzięki już biorę się do roboty z nowymi informacjami :] @Marek.S Pomyłka, nie głębia tylko głębokość. Pole widzenia ma się ograniczać do obiektów solid, natomiast wszystkie inne obiekty nie-solid za nimi mają być niewidoczne. Nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć
  3. Tworzę można to nazwać konwersję gry F.E.A.R. na 2 wymiarowy shooter/horror. Pewnie się zapytacie: "Co ? horror w 2d ? :P Toż to bzdura, niemożliwe" Ależ owszem możliwe, trzeba jedynie wszystko to ładnie ułożyć i efekt jest bardzo zadowalający ;] No a teraz do rzeczy: 1. Rozrzut pocisków wystrzeliwanych z broni. W grze steruje się klawiszami, natomiast strzelanie i kierunek strzału jest pozostawiony myszce. Mam pomysł aby kierunek pocisków miał przedział np -/+ 10 x od celownika(aktualnej pozycji kursora myszki) i -/+ 10 y od celownika. Nie wiem natomiast jak zrobić by ten przedział zmniejszał się wraz z przybliżaniem celownika do postaci gracza. 2. Jak zmniejszyć głębie obiektu (np. o 1) wraz z naciśnięciem odpowiedniego klawisza (np. "c") 3. Ograniczyć widok gracza do obiektów jedynie solid, natomiast aby inne obiekty znajdujące się za solid nie były widzialne (ustawić pole widzenia gracza?) Jak narazie to tyle. Możecie uważać te problemy za banał, lecz dla mnie rozwiązanie ich ułatwi wielce sprawę.
  4. Gruby

    Szukam grafiki do...

    Chyba źle mnie zrozumiałeś proxx :] W sumie to zastanawiałem się czy te problemy (rozrzut wystrzeliwanych pocisków, zmniejszenie głębi obiektu za pomocą kliknięcia odpowiedniego klawisza, różnorakie efekty wizualne) umieścić do zaawansowanego, czy też początkującego działu. EDIT: Pozatym kto powiedział, że szukam kogoś do pomocy na stałe ? Jedynie czego mi potrzeba to grafiki i kilku przykładów
  5. Gruby

    Szukam grafiki do...

    @Konrad Hmm co do AI mam jak na razie wiele pomysłów jakby to powiedzieć... na przeniesienie AI do dwu wymiarowej gry, ale jeszcze nie probowałem się za to brać @Proxx zrobiłem już ogólny system poruszania, strzelania, umierania, przewijania, bullet time, bla bla i brakuje mi tylko małych, ale to ważnych efektów/rzeczy urealistyczniających rozgrywkę. Niedługo pewnie zobaczycie w dziale "Pytania początkujących" nowy temat z moimi problemami :]
  6. Gruby

    Szukam grafiki do...

    Jak mówi opis tworzę grę podobną (grafika, dźwięk, ogólny gameplay :P) do kultowego F.E.A.R. Otóż gra będzie 2d i wymaga takowej grafiki. Tak się składa, że do rysowania mam dwie lewe ręce :] Potrzebuję postacie (widok w grze jest ustawiony całkowicie z góry jak np. w Almorze) w wymiarach około 32x32. Jak postacie mają wyglądać ? Kto grał w fear'a ten wie a kto nie... hmm w takim razie zarzuce screenami :] http://images.google.pl/images?q=fear+scre...es&ct=title . Można tam ujrzeć: zwykłego żołnierza, soldiera w specialnym kombinezonie lekko-pancernym, robota bojowego, a także ta ukochana "dziefcynke" mordująca każdego napotkanego człowieka. Potrzebuje także background, można już wywnioskować ze screenshotów jaki ma mieć charakter. Hmm jak narazie to tyle :P Szczerze mówiąc wątpię, że komuś będzie chciało się to wszystko rysować, ale poszukać pomocy nigdy nie zaszkodzi :] EDIT: Uh, oh zapomniałem dodać że najlepiej by było gdyby te postacie miały jako-taką animację tzn. przy ruchu - ruch ramion, bądź ruch nóg, żeby nie sunęły jak jakieś widma xD
  7. Gdzieś na gear-studio.com zauważyłem: "We need new ideas :)" tak więc wnioskuje, że Borek oczekuje propozycji :] Ogólnie to gra jest bardzo ładna, tylko te 3 rzeczy mnie irytuja.
  8. Widziałeś kiedyś w jakimś mmorpg maga z większą ilością HP od woja ? No chyba że Almorka to jakieś pseudo-mmorpg
  9. Jest kilka rzeczy w grze do bani otóż: -Trzeba się cholernie namachać żeby zabić jakiegoś na poziomie potworka i na dodatek dodają tyle expa że śmiać się chce -Rzeczy lecą zdecydowanie za rzadko z potworków (przynajmniej mi: 4 itemy w ciągu 8 godzin grania) -Te staffy dla magów nie powinny być zależne od Wisdom i Vitality bo na 100% wyjdzie na to że magowie będą mieli więcej HP od wojaków
  10. Widział ktoś jakieś lepsze potworki niż Ancient Bugi ? A tak w ogóle ten zacieniowany obszar mapy to rozumiem że jest niedostępny ? EDIT: O już znalazłem :] Hmm serwer nie działa
  11. Mam nadzieję że jeśli chodzi o to o czym mówisz to podwyższy staty także już stworzonym postaciom. Jakoś nie widzi mi się wbijac 16 lvl od początku :P Guxio to co dał Gnysek to wersja 0.61 na gear-studio.com masz linka do 0.62.
  12. Wie ktoś może o co chodzi z tym fixem - cherry item ( fixed stats ) ?
  13. Heh borkowi chyba coś się pomyliło. Wrzucił na gear-studio.com patcha 0.61 który miał zajmować 10mb natomiast zajmuje 42 mb i plik ma nazwę almora 0.60... EDIT: Eh no tak źle ustawiony jest odnośnik do pliku. Wkleić adres http://hqsoft.internetdsl.pl/Almora-OnlineV061.zip żeby pobrać łatkę
  14. Borek napisał w grze, że wie o tym problemie i już nad nim pracuje
  15. A najlepsze to jest to, że widocznie nie wszyscy mają te dropy :/ Conajmniej 15 osób jest online cały czas i sobie zapewne dobrze grają
×
×
  • Dodaj nową pozycję...