Skocz do zawartości

ylebex

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia ylebex

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam Panów, :] dodatkowe małe pytanko. Czy mam maski użyć tylko na zawodnikach, piłce czy tu i tu, bo jest dużo lepiej ale jednak nie idealnie ? Mogę na przykład wpaść bokiem rakietki na mijającą ją piłkę, zatrzymuje to ją (piłkę) a jak odjadę rakietką to rusza się dalej. I piłka i rakietka nie sa już solid. Piłka ma jako maskę czarne koło (większe trochę od niej samej) z białym wypełnieniem. Może źle zrozumiałem jak robić tą maskę. Pomóżcie dobrzy ludzie. B) Dzięki. rakietka = zawodnik (taki testowy :blink: ) Ylebex
  2. Bardzo Wam dziękuję... :thumbsup: Wieczorem (teraz praca :] ) wypróbuje. Jutro zamieszcze screeny, gra będzie na dwóch graczy (na razie ) i stąd wynika jeszcze jedno moje pytanie: Jeden gracz porusza swoich graczy strzałkami góra-dół, a drugi W-S. Robię to na klockach bo jeszcze kodu nie do końca kumam. W klocku wpisuje, ze jak events->keyboard->up to start moving in a direction ^ z predkoscia 8. Analogicznie na dół i ruchy drugiego gracza. Kiedy puszczam klawisz to zawodnicy sie zatrzymuja, ale jezeli drugi gracz w tym samym czasie naciska swoje to moi sie nie zatrzymuja. Probowalem to zrobic jako 'no key' lecz gra nie widzi stopu ruchu bo drugi gracz gra w tym czasie. Prosze o podpowiedz (nawet w formie zjeb... :boxed: za takie proste pytanie) ale to bardzo przeszkadza grac. Wielkie dzieki z góry Pozdrowienia dla Marmota i Ranma Mana. I oczywiście Firemarka :D
  3. Witam wszystkich, to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Od tygodnia poznaję GM6.0 i próbuje stworzyć grę w stylu piłkarzyków w barze. Ogólnie wszystko już chodzi, :D ale mam pewien problem (próbowałem znaleźć odp. na forum ale po przeczytaniu kilkudziesięciu postów wymiękłem). Chodzi o odbijanie piłki od zawodników, wyglądają podobnie do ludzika z GTA co oznacza ze mają nieregularny obwód. I piłka odbijająca się od nich czasami zawiesza się na zawodniku, albo co gorsza zawodnik wbija piłkę w ścianę i ona tam zostaje, czytałem, że można jakiegoś przeźroczystego sprite'a zrobić chyba co podąza za zawodnikiem ale nie do końca to rozumiem.Proszę Panowie HELP ME. I drugi problem. Mam zawodników, ruszaja sie góra-dól i są w tej samej linii ustawieni ( z tej samej druzyny) tak : ----------------- x x ----------------- Sciany sa solid i jak jeden z zawodników (x) jej dotknie to sie zatrzymuje ale drugi wpada na niego i potem juz wracają w dół razem. Jak zrobić aby odległośc miedzy nimi sie nie zmniejszala a jak jeden dotknie sciany to inne sie juz nie ruszają tylko zatrzymuja ? Dzieki temu mialbym efekt jak w prawdziwych piłkarzykach :] . Dzieki za pomoc. Pozdrawiam wszystkich :bye1: Ylebex
×
×
  • Dodaj nową pozycję...