Skocz do zawartości

PackaNaMuchy

Użytkownicy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia PackaNaMuchy

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. vcl60.bpl to biblioteka C++ Buildera Borlanda. Albo postaraj się zainstalować środowisko > C++ Borland runtime, albo samego C++ Buildera (jest w wersji testowej). Niestety, tych wymagań nie można ominąć. Jeśli gra ma wyglądać tak a nie inaczej i działać w miare szybko, takie to rozwiązanie jest najoptymalniejszym.
  2. Wbudowałem małe urządzonko, które wykrywa niezgodności - tworzy ono okno z opisanym problemem, powody mogą być różne: -> Brak plików importowych. -> Brak pliku textowego importu pulpitu (jest on tworzony i usuwany podczas procesu zrzucania pulpitu). Wynikało by z tego, że jeden z programów nie może przeliczyć tła, lub wczytać zapisanego pulpitu. Może to być także spowodowane innym systemem operacyjnym niż Win XP! -> Nie właściwą rozdzielczością - program obsługuje tylko dwie! (1024x768 lub 1280x1024). -> Zmianą nazwy jednego z programów. Jak wcześniej wspomniałem, nie testowałem gry na wielu komputerach i na jest prawdopodobnieństwo, że na niektórych nie ruszy.
  3. Linki zostały dodane w edicie do pierwszego posta. Kto był chętny niech teraz pobiera. :)
  4. 1.Screen z gry to nic innego jak pulpit z rozrysowanym ludkiem. 2.Rozumiem, że kogoś odstraszyłem :). Chciałem żeby to zabrzmiało profesjonalnie :). A co do programów to: I. Opis: Programiki pomocnicze są napisane w C++ builderze i korzystają z funkcji EnumWindowsProc, a żeby pobrać wszystkie 'uchwyty' okienek i zminimalizować widniejące procesy - w końcu chcemy mieć gre opartą na pulpicie, potem pomiary, zapis bitmapy i przekazaniepałeczki do gry. II. Nie dało by się bez? Nie, poświęciłem temu ponad 3 tygodnie i nie znalazłem alternatywnego sposobu przechwycenia obrazu pulpitu, pozatym przeliczanie milionów pikseli w ten sposób jest o wiele szybsze.
  5. Witam! Mam zaszczyt przedstawić bazę gry strzelanko-platformówki, która została zaprezentowana raczej ze względu na ciekawe wykonanie (przyjamniej wg. mnie), niż niedaleki termin ukończenia (a i tak nie wiadomo czy to nastąpi :P). I. Opis: Gra póki co jest czysto 'platformowa' oparta na pulpicie gracza, tj. ikonki (i tylko ikonki). Chociażby ze względu na to wymagania gry to - i tu uwaga: -> czysty pulpit (brak tła). -> rozdzielczość 1024x786 lub opcjonalnie 1280x1024. -> uszeregowane/uporządkowane ikony - jakkolwiek się to nazywa (może to zabrzmieć śmiesznie, ale to poważne wymaganie gry). UWAGA!: 1. Gra może nie działać na innych systemach niż windows XP. Nie ma także 100%, że na twoim systemie Win XP zadziała! 2. Autor nie bierze odpowiedzialności za żadne szkody wyrządzone grą :). II. Kontrola: 1.Strzałka góra: -> skok. -> wieszanie się na ścianie (w powietrzu przy ścianie). -> wdrapywanie się na ikonę. -> wspinaczka w górę (na ikonie). 2.Strzałka lewo i prawo: -> poruszanie się w prawo i w lewo. -> odczepienie się od ściany ikony. 3. Strzałka dół: -> ześlizgnięcie się po ścianie ikony. 4. 'Z': -> restart okna gry. 5. 'Esc': -> wyjście. III. Gra: -> odpalamy 'GeometryczneWojny.exe', trochę szamotaniny z importerami, ładuje się okno... (tak to to okno - czysty pulpit). Myszą klikamy gdzie stworzyć naszego bohatera i skaczemy! IV.Zawartość: -> ScrCap.exe - 1 plik importu pulpitu. -> BmpCol.exe - 2 plik importu pulpitu. -> GeometryczneWojny.exe - wiadomo to odpalamy. V. O autorze: 1. Po pograniu może się to wydać dziwne, ale to moja pierwsza gra :). 2. Tak, jestem dokładny. VI. Wkońcu download link: http://members.lycos.co.uk/mfsrc/gw/Geomet...neWojnyDemo.rar Komentarze mile widziane - i te złe i te dobre. :) Udanej zabawy! Edit: W związku z prośbami zamieszczam screena: http://members.lycos.co.uk/mfsrc/gw/GWscrn.jpg Screen oryginalnej wielkości - rozdzielczość 1280x1024. Edit2: Mirror 2: http://www.savefile.com/files/376995 Dla tych, którym pierwszy nie działa. Edit3: Uploader link: https://gmclan.org/up1671_4_GeometryczneWojnyDemo.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...