Skocz do zawartości

Deredrum

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Deredrum

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Kurcze, wiecie, mama mi sprzontala w pokoju i pozrywala mi ulubione strony z monitora bo pozapisywalem sopie adresy na kartkach samoprzylebnych, ale w ostatniej chwili rzucilem sie do kosza i po pol godziny gzebania znalazlem adres, taaaaakkkk :twisted: i dzieki temu moge wam powiedziec, ze moja gra faktycznie przestala sie rozwijac w kilobajtach i bajtach objetosci, a miala byc symulatorem golebiusa srajusa na ludzisa pospolitusa, czyli arcadowa gierka, w ktorej sra sie na ludzi gomlebiem nawet z fabula miala bydz, ale niestety dorwala mnie wielka niemoc z kosmosu a wrecz nafet z galaktyki i dlatego nie mogę skonczyc mojej gry...jak chcedzie zobaczyc to co zrobilem to moge udostepnic demememeczko, chociaz jest w dosc wczesnej fazie bycia, wiec tylko i wylacznie na wasze ryzyko spaczenia gustu :boxed:
  2. nie nie tylko to...chcialbym tez, zeby ktos zaimplementowal kilka moich pomyslow i w kilku kawalkach przepisal kod, tak, zeby zmiany rozdzielczosci aplikowalo sie latwiej...
  3. Witam, jestem tu nowy, pozdrawiam wszystkich uzytkownikow forum :bye1:. Od jakiegos czasu tworze pewna gre w GM 5.3, nie jest to moja pierwsza gra, przed nia byly 3, ktore zakonczyly swoj zywot przed ostatecznymi wersjami...powoli uswiadamiajac mi, ze tworzenie gier nie jest takie latwe jak na poczatku mi sie wydawalo..skonczylem, wiec tworzac gre, ktora wpasowywuje sie w moje checi i umiejetnosci <_<. Zaczalem ja tworzyc od zarysu silnika, co zajelo mi poltora miesiaca i teraz doszedlem do momentu, w ktorym chcialbym zaczac wprowadzac do mojej gry grafike, lecz natrafilem na pewien problem...na samym poczatku zalozylem, ze wszystko wypixelartuje w 2d, dlatego, zeby sie nie zameczyc zdecydowalem sie na rozdzielczosc 320x240 (po zobaczeniu dokonan grafikow kreujacych serie Metal Slug stwierdzilem, ze taka rozdzielczosc jest calkiem dobrym pomyslem), gdy ukonczylem juz demo okazalo sie, ze gdybym chcial narysowac i zanimowac wszystkie postacie, tak, zeby byly ustawione do kamery bokiem, byloby to bardzo zle dla rozgrywki, poniewaz moja gra symuluje trzeci wymiar w pewnym stopniu, dlatego trzebaby rysowac wszystkie postacie patrzac na nie z gory pod pewnym katem...chwilke zajelo mi uswiadomienie sobie, ze cos takiego wymagaloby ode mnie niesamowitej wyobrazni(i samozaparcia), zdecydowalem, ze bede tworzyl 2d, uzywajac programu do 3d, gdy wprowadzilem pierwsze probne grafiki okazalo sie, ze w rozdzielczosci 320x240 nie prezentuje wszystkich swoich walorow...i tak doszedlem do dylematu, otoz jak sie okazalo, gdybym podwoil rozdzielczosc, kosztowaloby mnie to mase zmian w silniku gry, dlatego zdecydowalem, ze pozostane przy pierwotnej rozdzielczosci :jezor:. Gdy ukoncze gre zamierzam umiescic ja tutaj, jezeli znajdzie sie ktos, kto chcialby pomoc mi w stworzeniu gry bogatszej jesli chodzi o kod(i komu chcialoby sie dopasowac gre do wyzszej rozdzielczosci) to niech da znac...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...