Ale jak trochę sam ruszy głową to się nic nie stanie ;)
Co najwyzej powiem, ze w akcji chodu trzeba dokleic zmienna kierunku, a pozniej ja sprawdzac przy cofaniu animacji spowrotem
Chyba ze ma wszystko w jednym spricie (w co szczerze wątpie), wtedy image_index się kłania ;)
Część osób pewnie pamięta monitorek z tekstem, jako że wielu osobom się podobał i wiele się w nim udzielało postanowiłem go zreaktywować.
Na początek zacznę od przeproszenia Adstera (dzisiejszego Iron Mana) i innych, dla których nie byłem wtedy zbyt miły.
Przy okazji jak ktoś chce może korzystać z tego monitora:
I coś na start:
Troszkę brakowało pomysłu więc nie najlepsze
PS: Już nie jestem egoistą, bo się zmieniłem :jezor: , możecie wstawiać wszystko jak leci, nawet jeśli będzie odbiegać od tematu :thumbsup:
GML
draw_sprite_ext( fire,image_index, x , y , image_xscale, image_yscale, image_angle,c_white,1 );
to 0 to była klatka animacji, która ma być wyświetlana, w tym przypadku cały czas pierwsza ;)
Taa.. apropo tego jak przejdziemy W3 to mamy bonusowy filmik, jeśli przejdziemy na poziomie trudny w tym filmiku będzie jeszcze jedna scenka, a w edytorze map znajdziemy jednostki ze scenki (znane, ale napisać można)
PS:
Te jednostki to:
Człowiek z działkiem
Ork z miotaczem ognia
Hydralisk
Zegling
I chyba coś jeszcze
Proszę:
Będzie taki?
Edit:
Oj, tam u góry trzeba jeden piksel przestawić... a konkretnie piksel 7,3 (czarna obwódka) w prawo o pikselik, już mi się nawet nie chce wklejać poprawki :)