Skocz do zawartości

Zordon

Użytkownicy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Zordon

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Zordon

    Co to za gra?

    Salt Lake City 2002
  2. Tak a propos żaden obrazek nie był narysowany w paincie. Wszystko albo w edytorze z GM'a albo GIMP. Plansze były trochę głupio konstruowane (teraz dopiero widze, jak mogłem to zrobić łatwiej i wcale nie dłużej). Na drugi raz popracuje lepiej nad grafiką.
  3. Muszę rzeczywiście troszkę posiedzieć nad rysowaniem grafik... Co prawda, jeśli chodzi o jakiekolwiek prace plastyczne, to antytalent ze mnie, ale dla chcącego nic trudnego.
  4. Zordon

    Co to za gra?

    może necroseed?
  5. Moim zdaniem gra jest ogólnie niedopracowana. A tak na marginesie, co oznaczają słowa 'zaosiedluj' i 'wycof'??
  6. Myślałem długo czy wprowadzić właśnie takie coś jak klawisz 'D' ale w końcu zdecydowałem się, bo wiele osób by narzekało, że nie umie przejść jakiejś planszy i że zrobiłem za trudną. Rzeczywiście niektóre są trudne. Po przejściu wszystkich plansz pojawia się w menu bonus- dodatkowa plansza, dla prawdziwego gracza właśnie przejście wszystkich plansz to prawdziwa satysfakcja. Dziękuję wszystkim za granie i komentarze. Może ten klawisz 'D' rzeczywiście nie był dobrym pomysłem, ale dzięki niemu, każdy może zmierzyć się z planszą którą chce. Pozdro
  7. Dla wszystkich, którzy mają problem z jakimś levelem: wciśnijcie 'D' aby przejść dalej, a jeśli chodzi o plansze z kuleczkami, to nie chciałem ich zrobić zbyt łatwych... i tak wyszło, możesz je przejść przechodząc szybko zaraz przy ścianach; przez sam środek to hardcore, ale też da się zrobić po kilku próbach.
  8. No sorry, ale kilka osób ciągnie, a to w końcu darmowe konto na interii :D U mnie na flashgecie ciągnie nienajgorzej, ale wrzuce dodatkowo na rapidshare: http://rapidshare.de/files/18640702/kropex.rar.html
  9. Nie chce zdradzać wszystkiego o grze, powiem tylko tyle, że musimy dojść kursorem w odpowiednie miejsce, omijając prz tym rozmaite przeszkody. Gra posiada muzykę, grafikę rysowaną przeze mnie i w sumie 15 grywalnych poziomów (+1 bonusowy :D). Grę zawsze można wczytać tam gdzie się ostatnio skończyło. Dla tych, którzy nie będą mogli sobie poradzić ze wszystkimi levelami: aby przejść do następnego poziomu należy nacisnąć klawisz 'D'. Aby przejść do menu wystarczy nacisnąć 'M'. Do działania gry konieczne jest aby w folderze z grą był plik kaktus.ini dołączony do gry, proszę go nie modyfikować, gdyż gra może przestać działać bądź zachowywać się bardzo dziwnie. Screeny nie oddają grywalności, pokazują tylko grę od zewnątrz :D Martwą grę. Oto link do archiwa z grą: KROPEX http://rapidshare.de/files/18640702/kropex.rar.html
  10. Sorry, że sie tak wkurzam, ale już cały dzień dzisiaj kombinuję i nic. Udało mi się wprowadzić alternatywne rozwiązanie... Zamiast nazwy podaje numer (index) rooma ze zmiennej i działa. Ale wcześniejszy problem dalej nie daje mi spokoju, więc temat dalej otwarty.
  11. o nie... znowu to samo, napisałem, że nazwa roomu do którego jest przejście jest zapisana w zmiennej, tak trudno to zrozumieć??!!! Te przejście w zależności od miejsca w grze może następować do 20 różnych roomów i dlatego jest ta zmienna, żeby zaoszczędzić sobie pisania dla każdego levelu takich samych warunków!! Teraz zrozumieliście?
  12. Nie, tak nie może być, gdyż w tym miejscu może nastąpić przekierowanie do kilku różnych roomów i w tej zmiennej zapisane jest do którego!
  13. Witam, jestem tu nowy. Chciałbym prosić o pomoc w takiej sprawie: room_goto(global.pokoj); mam taki kod, w zmiennej global.pokoj jest string 'gra2' a taką samą nazwę ma jeden z roomów, mimo to program przechodzi do innego pokoju (?). Nie wiem dlaczego, ale domyślam się, że program nie oczekuje takiego parametru typu string... Nie wiem, powiedzcie jak temu zaradzić, żeby program przechodził do pokoju, którego nazwe mam w zmiennej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...