Skocz do zawartości

Ray14

Użytkownicy
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ray14

  • Urodziny 30.09.1994

O mnie

  • Skąd
    Manchester
  • Płeć
    Male

Osiągnięcia Ray14

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. 4tk

    GMowy geniusz

  2. chodzi o to że mam image z informacjami i pomocą do gry ale teraz muszę go wrucić do gry tak aby można bylo to aktywawać F1 i żeby gra się stopowała a gdy nacisnę jaszcze raz F1 żeby azniknęło.
  3. Tak jak w tytule mam pytanko czy można ustawić auto save w gm chodzi o to aby naprzykład co 10 minut zapisywało moją pracę, używam GM7, prosze o szybli kontakt
  4. jak zrobic aby object zawsze byl na wierzchu bez znaczenia na depth. aha i jeszcze jak zrobic ze gdy wpiszemy np 20 lub wiecej znakow w get string aby pokazala sie jakas wiadomosc.
  5. Ray14

    Menu

    jak obiekt gracz lub controller daj event esc, i wtedy instance create obj_menu a w obj_menu daj event esc i wtedy instance destroy obj_menu, w create room speed = 0 i w draw draw obj_powrót_do_gry, itp a w nich if mouse> left button i akcja. mam nadzieje ze bedzie pomocne ;)
  6. tak ja mam grę z magiem( mie znam żadnej takiej gry), tak naprawdę w stylu rpg makera.
  7. mam pytanko , a raczej ankietę jaką muzykę chcielibyście słyszeć w grze GM. jeśli można to niech każdy napisze 5 swoich ulubionych kawalków.
  8. nie wiem co z ty jest ale nie dziala, może coś z moją wersją gm7 jest coś nie tak.
  9. nie agresje to 24*6< a więc to wynosi 24. nie wiem co to może być za problem. jeśli ktoś ma pomysł proszę pomóżcie. EDIT sorki ale czy ten alarm nie powinien być w przeciwniku??
  10. nie wiem dlaczego ale mi nie dziala, a najgorsze jest to ze wszyscy przeciwnicy wtedy zaczynaja strzelać naraz bez różnicy na odległość. Aha jeszcze coś to jest jak zrobić żeby chodzil mój i to już mam ale przeciwnik ma tak chodzić i if przeciwnik idzie w lewo{change_sprite lewo}, coś takiego.
  11. najprostrzy jaki może by GML if distance_to_object(player) < (przeciwnik.agresja)/6 {instance_create(x,y,naboj) } a w naboju GML move_towards_point(player.x+10,player.y+30,10)
  12. Mam pytanko jak zrobić aby objakt przeciwnik sledził obiekt gracz jednak musi on chodzić po kratkach i gdy idzie w lewo to animacja ma być w lewo, oraz aby strelał pociskami ale co 1 sek. z góry th
×
×
  • Dodaj nową pozycję...