Skocz do zawartości

kamil321

Użytkownicy
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

Osiągnięcia kamil321

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Wiem, wiem, dałem ale to nic nie pomaga bo wtedy się nie odwraca i nie strzela :boxed: EDIT: Przerobiłem mój kod tak, że działa wszystko prawie ok, tylko gdy enemy się obraca to mam image_angle+=15 i jak się obraca to "klaci" co 15* :boxed: A jak dam image_angle+=1 to nie klaci ale się obraca bardzo powoli :boxed: i mam pytanko: czy do obracania się image_angle'm da się ustawić speed?? Żeby obracał się szybko ale co 1*.....
  2. :boxed: :boxed: :boxed: Z tym kodem to jak za 1 razem mnie zobaczy to powolutku się odwraca, ale i tak strzela (z pleców) :boxed: Jak mnie zobaczy 2 raz to w ogóle się nie rusza, ale strzela dalej :boxed: :boxed: :boxed:
  3. Jak bym nie kombinował, nic nie wychodzi :boxed: Ale może się przyda końcówka ( mod 360 >= -180 )... Jak ktoś może napisać pełny kod to fajnie by było żeby to zrobił :P Sorry za douba, proszę żeby scalić te 2 posty, wypadek przy pracy xD SORRY!!!
  4. Nie wiesz o co chodzi to nie pisz. Nie napiszę co myślę bo bym dostał ostrzeżenie a raczej tego nie chce :twisted:
  5. Wieeeelkie thx, napewno się przyda :P Idę zobaczyć czy zadziała :)
  6. Jak w temacie. Enemy gdy mnie zobaczy nie ma nagle zmieniac image angle tylko się odwrócić... Zrobiłem taki kod: pdo0 = point_direction(x,y,object0.x,object0.y) if collision_line(x,y,object0.x,object0.y,object4,1,1) { } else { if image_angle = point_direction(x,y,object0.x,object0.y) { image_angle = point_direction(x,y,object0.x,object0.y); stop3=1; } else { stop3=0; if image_angle > pdo0 and stop3=0 { image_angle-=10; } if image_angle < pdo0 and stop3=0 { image_angle+=10; } } } if stop3=1 { image_angle = pdo0 } i walnąłem go do stepa a w create mam stop3=0 object0 to głowny bohater object3 to enemy object4 to ściana Byłoby na tyle, tylko że mi chodzi o to, żeby odwracał się zawsze w tą stronę, w którą jest mu bliżej. Udaje się w 90% przypadków, ale czasami jest w stanie obrócić się o 350* żeby mnie zobaczyć :boxed: I jeszcze jedno: co mam zrobić, żeby enemy nie 'tykał' przy odwracaniu, tylko robił to płynnie?? Bo tyka co ok. 10*. Więc: Proszę was, żeby ktoś przepisał mi ten kod, ale tak, żeby działał tak jak bym chciał :P. Oczywiście za miejsce w creditsach :P
  7. Dobra, wieeeeeeeeeelki thx za rady :) Zrobię co sie da :P A nowe lvle miałem w planach do killera 2 xD. Jednak zrobie je jeszcze w finalnej ver.1. Aha, jeśli ktoś napisał posta w tym temacie i napisze mi na pw/maila/gg to może dostać kody do gry bo istnieją :P. Są to kody na: 1000 żyć 100% danego życia wyeliminowanie wszystkich wrogów na planszy 1000 punktów przejście do dowolnego lvl'u jest też niespodzianka - tutorial ;P Da się go uruchomić tylko kodem, gdyż nie jest jeszcze gotowy :P . W TK1 final ver. będzie uruchamiany z menu. Bugów?? Tu musze jednak się zapytać: JAKICH?? Wiem że jeden z nich to ten, że stojąc przy ścianie i obracając się można włożyć w nią broń i się 'zahaczyć' :P Postaram się to naprawić :P @Sirluki - Thx za drzewko :P Jak wykorzystam to cię umieszczę w creditsach jako "wybitny grafik od drzew" :P Wiem, też nad tym myślałem, ale raczej odpada. Myślałem że w odległej przyszłości zrobie TK3D i TKM (czyli w 3D i w multiplayerze) a może nawet TK3DM (wyjdzie coś a'la counter strike) xD. Narazie jednak o tym nie myślę i zrobie dobrego offline'a ;P
  8. Chodziło mi też o dźwięki z countera :P
  9. fajnie :P Gdzie mam dać te maski hę?? Na głównego?? a co mam zrobić?? dokładniej pisz :P Mają łazić, nie partzeć przez sciany czy jak?? Mi prosto lecą :huh: Masz coś albo kogoś na to?? Bo ze mnie grafik jak z koziej d**y trąba i nic lepszego sam nie zrobie :P Wiem, wiem, robiłem na szybkiego drawem :P I jeszcze jedno: czy mam zwiekszyć poziom trudności czy zrobić 3 poziomy trudności?? (easy, medium, hard)
  10. Tytuł: The Killer RC1 Gatunek: Strzelanka Opis: Ogólnie w grze chodzi o to, żeby dojść do teleprotu, który znajduje się na końcu każdego lvl'u i prowadzi nas do następnego lvl'u. Leveli jest narazie 6. Żeby dojść do owego teleportu trzeba wyeliminować dziesiątki, a nawet SETKI wrogów :P (i to właśnie nasze zadanie xD). Z wrogów wypadają rożne dropy (amunicja do 5 rodzajów broni oraz paczki z życiem xD). Wrogowie jednak też potrafią strzelać... Download: https://gmclan.org/up1841_3_THE_KILLER_RC1.html Rozmiar pliku: zip - 1,70 MB; exe - 1,82MB Autorzy: Programowanie: Kamil321 Grafika: Grafika menu - Morgo, reszta - Kamil321 Muzyka: dźwięki strzałów pochodzą z gry Counter Strke 1.6. Muzyka menu: Osbourne Ozzy - Killer of Giants Midi; muzyka podczas gry: Metallica - Escape Midi. Screeny: 1. Jest to pełna wersja, a RC tylko dlatego, żebyście powiedzieli co poprawić i jak coś poprawie to bedzie w pełni pełna xD 2. Nie czepiajcie się praw autorskich do muzyki :P 3. To jest moja 3 gra a raczej 2 tylko mocno przebudowana :P Mozna powiedziec ze 2,5 :P 4. Zagrajcie, oceńcie i piszcie!!!
  11. Z tymi waszymi lengthdirami próbowałem już chyba 20 razy :/ . Najgorsze jest to, że obracanie się ludzika mam jako image_angle=point_direction(x,y,object9.x,object9.y) (object 9 to jest celownik) i jak to zrobie lengthdirami to miejsce, z którego wylatuje kula bardzo dziwnie zmienia miejsce względem ludzika :/ . Raz mi się udało coś zrobić lengthdirami chyba względem direction'a ale mogłem kontrolować tylko x (oddalać lub przybliżać miejsce wylatywania kuli po lini od orginu ludzika do celownika). Możecie mi wytłumaczyć jak to zrobic ale bardziej łopatologicznie?? I czy napewno trzeba to zrobić lengthdirami i będzie to dzałać?? [Edit] Już zrobiłem :P Wieeeelkie dzięki za pomysł z lenghtdirami :) Zrobiłem tak: instance_create(x+lengthdir_x(10,image_angle - 40),y+lengthdir_y(10,image_angle - 40),object2); i wszystko działa :P a jak sie dopisze 2 linijke kodu to wychodzi coś jak mean machine (z 2 stron) :P GMclan rulez!!!
  12. Robię właśnie taką gierkę The Killer i mam duuuży kłopot. Na "killera" możecie się natknąć na forum albo w moich plikach. Otóż chcę zrobić strzelanie, gdzie postać, która jest zwyczajnym kółkiem z "gnatem" (coś jakby Q :P) ma strzelać w danym kierunku (w tym samym kierunku się obraca). Tyle mam już zrobione, ale... Obraca się i strzela za kursorem. Obraca się, więc jej orgin musi być dokładnie w środku kółka (postaci). Kłopot w tym, że pociski wychodzą dokładnie z orignu (m/w z bebecha xD) a nie z pistoletu :/ . Mają wychodzić z początku spluwy (z rączki, tuż przy naszym killerze), przebiegać prościutko przez lufę aż wkońcu lecieć bezwładnie w kierunku, w którym w momencie strzału był kursor (ten, za którym obraca się cały sprite). Możecie mi pomóc??
  13. Hmm. Jeżeli kula ma być poprostu wystrzelona w ciebie, a jak się odsuniesz to nie oberwiesz to dajesz create instance kula with a motion i w direction point_direction(x,y,object0.x,object0.y) a w create alarm0 to 60 (co ile ma kulka wylatywać) a w alarm0 ma być alarm0 to 60 (tyle samo co w create) i właśnie to create instance (to co napisałem wyżej) Jeżeli kulka to jest "samonaprowadzająca rakieta" to też podobnie ale musisz to zrobić tak, że point direction mysisz dać w stepie, ale jak dokładnie to zrobić to się mnie nie pytaj bo sam nie wiem :) .
  14. Nie wiem czy dobrze, ale mi się wydaje ze to trzeba SPRAWDZIĆ CZY klawisz jest trzymany podczas tego alarmu... Trzeba wstawić if keyboard_check(vk_ctrl) heeh... bo to jest tak że w tym waszym kodzie to podczas alarmu MA SIĘ WYKONAĆ keyboard_check a samo się nie wykona bo nie istnieje taka funkcja :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...