Crackkk-GM Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Oto ten problem: A to kod Wysyłania Danych w obj_player_self: GML clearbuffer(); writebyte(2); writebyte(global.myid); writeshort(x); writeshort(y); writeshort(Spr_Glowa); writeshort(Spr_Hero); writeshort(global.Spr_Miecz); writeshort(image_speed); writeshort(image_angle); writeshort(image_index); writeshort(direction); sendmessage(global.clienttcp); //Redo it alarm[0] = 1; Odbierania przez Clienta w grze: GML value = readbyte(); player = players[value]; player.x = readshort(); player.y = readshort(); player.Spr_Glowa = readshort(); player.Spr_Hero = readshort(); player.Spr_Miecz = readshort(); player.image_angle = readshort(); player.image_speed = readshort(); player.image_index = readshort(); player.direction = readshort(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 hmm dziwne... (może ale nie daje głowy) coś jest nie tak przy rysowaniu spr_glowa i gm mysli że niema czegóś takiego jak spr_glowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Ten kod oznacza to że nie ma takiego sprita . Sprawdź, może takiego nie masz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Ok, naprawiłem :P (Zamykam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Proste: jeśli player.Spr_Glowa to błąd, to zapewnie musisz mieć sprita o nazwie Spr_Glowa. Zmień jego nazwę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi