Skocz do zawartości

Tabela A'la Tibia


Takeshi

Rekomendowane odpowiedzi

ahh ja mam przykłada ale nie na tym kompie więc sprubuje wytłumaczyć.

 

Zrób 2 obiekty w kształcie kwadrata 32x32

pierwszy object nazwij bp_armor drugi bp_shield. W ich create daj zmienną uzywany = 0. Zrob bohatera ktory ma obrona = 0. Potem po ile chcesz armorow i shieldow a mniej takojako.

 

Armor

w create wstaw item_uzywany = 0

w step

 

if item_uzywany = 1

bohater.obrona += tu wpisz obrone armora

 

po nacisnięciu lewym klawiszem myszy na armor daj

if point_distence(x,y,bohater.x,bohater.y) < 30

{

if bp_armor.uzywany = 0

{

x = bp_armor.x

y = bp_armor.y

bp_armor.uzywany = 1

}

}

 

po nacisnieciu prawym myszki

if item_uzywany = 1

{

x = bohater.x

y = bohater.y

item_uzywany = 0

}

 

Wtedy pokaze item pod bohaterem co da efekt że wyżucił armora czy co na ziemie.

 

Powinno działac nie mam jak zapodac ci mojego przykladu z parami po 10 itemow kazdej klasy: helmet legs glases itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...