LionX Dagger Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 cze mam pytanie jak napisać w kodzie taką kolizje jak w events'ah czyli że sprite jest brany pod uwagę a nie jakiś punkt (collision_point) czy linia (collision_line) thanks LX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Nie pamiętam dokładnie (nie moge sprawdzic), ale jest coś w stylu funkcji collison_rectangle... Odpowiedznie wspolrzedne wzgledem tego pkt i po sprawie. EDIT: No tak... Chodzilo mi o sprite_width i sprite_height. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 27 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Próbowałem kombinować ale nic mi nie wychodzi czytałem help’a i też nic więc wciąż proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Jezeli Cię dobrze zrozumialem, chcesz sprawdzic kolizje na calym spricie. Sprobuj tak z x i y w collison_rectangle. Poprobuj z image_width i height. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 27 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Chodzi mi o dokładnie taką samą kolizje jaka jest w events żeby działało dokładnie i w 100% tak samo pozatym mam gm 6.1 i nie mam funkcji image_width ani image_height przynajmniej jak zapisałem to nie zareagował na to Edit : właśnie mnie oświeciło że to co chce zrobić w gm , w events nazywa się to kolizją ale w kodzie brzmi całkiem inaczej a chodziło o place_meeting =^-^= (przynajmniej tak mi się zdaje) ^^ edit2 : w każdym razie przetestowałem to i działa dokładnie tak jak chciałem ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi