Skocz do zawartości

D3DX...


baca

Rekomendowane odpowiedzi

wystarczy ze bedziesz dostarczal dllki dx w takiej wersji jaka Ty uzywasz, grunt to byle by nie wersje debug, a bedzie dzialac jak nalezy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeżeli chodzi o

D3DXMatrixTranslation
D3DXMatrixRotationZ
D3DXMatrixOrthoOffCenterLH
D3DXMatrixScaling
D3DXMatrixMultiply

 

to było prostsze nisz myślałem, wystarczyło zajrzeć do dokumentacji a co do

D3DXSaveSurfaceToFileA

to też nie sprawi kłopotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...