Skocz do zawartości

Kubin

Użytkownicy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kubin

  • Urodziny 10.02.1996

O mnie

  • Skąd
    Wołomin
  • Płeć
    Male
  • Adres www
  • Hobby
    Informatyka, wędkarstwo, rekonstrukcja, muzyka

Osiągnięcia Kubin

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Kubin

    Space

    No. Jakby nie patrzeć. Ale jeśli ma się zgodę na użycie sampli to fajną muzykę można zrobić :D
  2. Kubin

    Space

    Zagrałem kilka minut, i powiem tak: - grafika - generalnie ciekawa, może nawet przyjemna, nie razi w oczy. Podoba mi się tło kosmosu, chociaż tych "gwiazd" mogłoby być mniej. - muzyka - nic specjalnego, takie coś można zrobić z dwóch sampli w VDJ. - rozgrywka - miło się zbiera punkty, ale nie jest to wciągające. Mógłbyś zrobić coś takiego, że zamiast zbierania punktów musisz obsadzić określone planety astronautami, wtedy masz też zaczątek fabuły. A żeby zająć planetę, trzeba wyeliminować znajdujące się na niej obce cywilizacje. I proszę cię, pozbądź się informacji typu "obiekt który przy kolizji spowalnia statek". Obiekt, kolizja - to rzeczy normalne dla programisty, gracz-nie-informatyk skusiłby się raczej na coś innego. Ogólnie gra zasługuje na jakieś 3-4 na 5, biorąc pod uwagę że jest to dopiero pierwsze demko. Shot był chyba gorszy gdy dałeś download pierwszej wersji. Space nie jest wciągający, ale na chwilę gry względnie przyjemny.
  3. MyDamage ma dwa posty z czego dwa zachwalające grę "kolegi", tak dla przypomnienia/zaciekawienia.
  4. Kubin

    Space

    Coś nie masz talentu do tytułów :D. Shot, Space.
  5. Kubin

    Somewhere in Cali

    @Karolo - dzięki, ale skorzystałem tylko z viev_object. Nie mogę użyć deactivate gracza bo wtedy wychodzi jakiś błąd w kodzie budynków 2.5D. @Explosivo - "system rozmów" jeśli można to tak nazwać, składa się ze spritów - gdy rozpoczyna się rozmowę, tworzy się obiekt rozmowy i ma sprite pierwszej kwestii. Z każdym naciśnięciem spacji pokazuje się kolejna kwestia. Przy zwykłych NPC nie potrzeba wyboru zdań, takie coś będzie tylko u takich NPC z którymi można przeprowadzić jakieś działanie. Pierwszą wersję postaram się wrzucić dziś albo jutro.
  6. Kubin

    Somewhere in Cali

    Nowości: - rozmowy - strzelanie - pole widzenia - ucieczka npc (na razie tylko w jedną stronę) jeśli w ich polu widzenia jest gracz z wyciągniętą bronią Teraz siłuję się z wchodzeniem do samochodu. Da się już wejść i jechać, ale nie wiem za bardzo co zrobić z obiektem gracza i jak zmienić obiekt za którym podąża view.
  7. Gra się przyjemniej bez tego teleportowania obok przeciwnika. Niestety wrogów rożni tylko wygląd, przydałaby się jeszcze jakaś różnica sposobu pokonania każdego z nich.
  8. Kubin

    Somewhere in Cali

    Więc niedokończone. Na interfejsie będzie tylko pasek interakcji, broń, amunicja, jeśli jest się w samochodzie to wizerunek skrzyni biegów. Na ww. pasku interakcji znajdować się będzie napis, co się stanie po wciśnięciu spacji - do sterowania używana będzie tylko klawiatura, a spacja odpowiada za wszystkie akcje typu rozmowy, wsiadanie do auta, a także używanie broni jednorazowych. W okolicy drzwi samochodu jest niewidzialne pole. Jeśli postać na nich się znajduje, pasek interakcji zmienia się na "Wejdź do na miejsce kierowcy". Tak samo od strony przedniego pasażera i bagażnika. E: no i pierwszy problem z paskiem, przy dodawaniu kolejnego obiektu z którym da się przeprowadzać interakcję. mam ten kod zbudowany tak: Step event GML if distance_to_object(obj_auto1_znacznik)=0{ obj_interakcja.sprite_index=spr_getinyourcar } if distance_to_object(obj_auto1_kierowca)>0{ obj_interakcja.sprite_index=spr_interakcja } if distance_to_object(obj_bron1_znacznik)=0{ obj_interakcja.sprite_index=spr_pickuprazor } if distance_to_object(obj_bron1_znacznik)>0{ obj_interakcja.sprite_index=spr_interakcja } pasek interakcji zmienia się tylko przy zbliżeniu do drugiego znacznika, pierwszy przestał działać. Wie ktoś jak to rozwiązać?
  9. Kubin

    Fortress 3D

    Bardzo fajna gierka się zapowiada, szczególnie na multi, czekam na download.
  10. Kubin

    Somewhere in Cali

    @Piotrek - takie było założenie, a przy tym znalazłem na yoyogames przykład jak zrobić to - i wcale nie używa się funkcji 3D. Fizyka jazdy na razie jest taka, że da się driftować :D Przy okazji pochwalę się jakie funkcje przygotowałem (choć nie zrobiłem jeszcze wygodnego poruszania): - włączanie/wyłączanie silnika w aucie - wrzucanie biegów - nieskończone, bo biegi nie mają jeszcze wpływu na prędkość - otwieranie bagażnika - nieskończone, a właściwie ledwie zaczęte.
  11. Kubin

    Somewhere in Cali

    Absolutnie taki sam co mój czy znalazłeś w opisie jakąś sugestię? :D E: pisz zapowiedź :P
  12. Kubin

    Somewhere in Cali

    Tytuł:Somewhere in Cali Gatunek:TD akcja Opis:Bohaterem jest Jay Dogg, czarnoskóry mieszkaniec biednego miasta nieznanego z nazwy położonego w tytułowym "gdzieś w Kalifornii". Miasto ma być zmyślone, ale i realistyczne do bólu (wzorowane na Compton, Inglewood itp.) dlatego w grze nie pojawi się nazwa. Akcja gry toczy się w latach 90. Na początku Jay nie należy do żadnego gangu (będą Crips i Bloodz, po kilka set przesiadujących w różnych dzielnicach miasta), ale jeśli przystąpi do jednego, wybór jest nieodwracalny, (ubiór gracza w magiczny sposób zmienia kolor na niebieski dla Crips lub czerwony dla Bloodz) a rozpoczyna się jeden z dwóch głównych wątków. Chcę tak zbudować świat, by nie potrzebne były żadne licencje - samochody nie będą miały nazw, a na autach prawdziwych będą tylko luźno wzorowane. Broń (czy na broń w ogóle potrzebne są licencje?) przedstawiona będzie po prostu jako "Nóż" "Rewolwer" "Karabin" i tak dalej. A skoro jesteśmy przy broni, to od razu mówię - będzie można nosić przy sobie tylko jedną, nie wiem jak jeszcze rozwiążę sprawę z amunicją ale będzie ona droga jak cholera. Dużo będzie broni improwizowanej (brzytwa, kij, siekiera), w tym kilka jednorazowych (ławka, skrzynka - będzie można ich używać wielokrotnie, ale od razu po podniesieniu postać będzie się nimi zamachiwać a na końcu animacji ataku wyrzucać z rąk). Abyście nie napisali że cały pomysł na grę opiera się na San Andreas, opiszę kilka różnic: - bardzo łatwo można umrzeć, ze dwa strzały i po nas; - realizm do bólu - bez jetpacków, wkradania się do baz wojskowych i tak dalej. - z każdym NPC będzie można pogadać; - interfejs ograniczony do minimum, a może nawet wcale go nie będzie Autorzy: Programowanie:Kubin Fabuła:Kubin Grafika:na pewno nie ja, ktoś się może skusi? Muzyka:nie wiadomo. Screeny:na razie wyglądem niewiele różni się od przykładu na którego bazie rozpocząłem silnik. http://imageshack.us/photo/my-images/811/screen1ha.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/221/screen2fy.png/ JESZCZE JEDNO: szukam testerów, wydam pierwszą wersję gdy udoskonalę sterowanie - będzie ona ogólnodostępna. Jeśli chcecie być testerami i otrzymywać kolejne wersje na PW, piszcie w temacie.
  13. Ogarnąłem to z przykładem dooma, przy okazji było tam jeszcze sporo innych funkcji których brakowało w mojej grze.
  14. Witam, wie ktoś jak zrobić, żeby w strzelance 3D rysunek trzymanej broni był cały czas "na kamerze"?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...