Skocz do zawartości

marker

Użytkownicy
  • Zawartość

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O marker

  • Tytuł
    Smart Newbie
  • Urodziny 07/19/1994

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    ... -.- pff xD
  • GG
    5708736

Profile Fields

  • Skąd
    że znowu?
  • Płeć
    Male
  1. Dokładność obliczeń

    Rozumiem, że o platformówkę chodzi? Jak tak, to jest świetny przykład ruchu Dawiddsa.
  2. Chromeball

    Jak dla mnie to może tak latać, jak będzie możliwość oddalenia kamery :) Bo lecę w stronę kamery i nagle mi się sypie konfetti z black throwera, którego nie widziałem... Epic Fail
  3. Chromeball

    No, to pograłem po naprawieniu błędów jeszcze parę poziomów i stwierdziłem, że: -denerwuje to, że nie wiesz, którą ścianę możesz przeskoczyć, a której nie. -kula blokuje się w klockach (np. poziom 7, gdy wlecimy na pierwszy przycisk od lewej strony, ściana zdąży się podnieść dopiero gdy będziemy na niej, no i restart oczywiście). -tam, gdzie kiedyś będą ustawienia, wrzuciłbym wybór oddalenia kamery. -trudno się przesuwa te skrzynki, wyskakują w dziwne strony. -na środku ekranu na początku poziomu napis np. time trial, distance coś tam itd, bo póki nie złapałem epic faila za przekroczenie ilości kroków w 5 poziomie, myślałem, że 3 raz go przechodzę... To tyle, co mam do powiedzenia :) Mam nadzieję, że przyjmiesz moją krytykę, chcę tylko pomóc, bo mi się gra podoba. Przypomina mi taką fajną gierkę... neverball. Poszukaj sobie na googlach :P
  4. Chromeball

    Mi się podoba :) Zmieniłbym te klocki do zbierania na trochę większe, albo przylatujące do Ciebie, gdy jesteś blisko (jak w Raymanie czy Assasinie), bo z natury jestem kolekcjonerem i muszę co chwilę wracać :D Poza tym też mam error po Epic Failu...
  5. Logo / Banner

    A w ogóle to w jakim programie robione? :)
  6. ruch po platformie

    Ja zawsze ustawiam AI na platformie między dwoma niewidzialnymi klockami, od których się odbija: Klocek - AI - klocek ________ Nie wiem, czy to najlepszy sposób, ale u mnie działa bez zarzutu ;)
  7. pianino i pistolet

    Zdaje się, że jakbyś chciał więcej opcji, to można zamiast if (keyboard_string="1234") { sound_play(sound_pianino); // dźwięk show_message("Kod Prawidlowy !"); // pokazuje potwierdzenie dobrego kodu keyboard_string=""; // czyści klawiature (kod) with Door2 instance_destroy(); // Usuwa trzwi } wstawić switch zmienna { case: "1234" { sound_play(sound_pianino); // dźwięk show_message("Kod Prawidlowy !"); // pokazuje potwierdzenie dobrego kodu keyboard_string=""; // czyści klawiature (kod) with Door2 instance_destroy(); // Usuwa trzwi break; } case: "numerek" { instrukcja } default: break; } Nie wiem, czy dobrze, jak coś, to mnie poprawcie, ale to jest rozwiązanie, gdy masz więcej opcji niż tylko jedną :)
  8. Parę dobrych rad

    Pozwole sie wtracic w nieaktualny juz temat :) Przegladalem to, co bylo wyzej. Na przyszlosc sugeruje koledze, aby wrzucal pliki gmk, a nie exe. W razie jakichs bledow duzo latwiej bedzie pomoc. To tak... z grzecznosci (?), na przyszlosc :)
  9. Minigierka-Ping Pong

    Szczerze mówiąc, to bardziej mnie bawiło próbowanie trafienia w piłeczkę kursorem, czy też próby blokowania jej między paletką a ścianą niż cała ta... gra. A ping-pongiem też nie bardzo to jest. Ja dopiero po 5 minutach zauważyłem, że ten zielony prostokąt na środku ekranu miał być stołem (czyż nie?) :) No szczerze powiem Ci, że musisz się stale doskonalić, a gier nie wydawać, póki czegoś nie osiągniesz. Dla przykładu ja jestem na GMC chyba już z pół roku, a żadnej gry nie wydałem, ani na ligę, ani tutaj. Nie chcę oczywiście, żebyś się zraził, ale ćwicz, a potem pokazuj co umiesz :) Edit: podczas pisania posta nabiło mi się 140 tys. pkt :)
  10. Arkanoid 2010

    Robiłeś to na klockach, czy GML (effectów chyba nie ma na klockach)? Gra trochę lipna, moja pierwsza, też arkanoid była podobna, więc nie oceniam :)
  11. Get Down

    Mi sie podoba :) Ja bym powiedzial, ze to logiczna i zresznosciowa :) Troche mnie wkurza ten ruszajacy sie background :D
  12. Tymony 2009 - Ostateczne Głosowanie!

    Osobiscie uwazam, ze najlepszy przyklad to blyskawice copo :) Bardzo fajnie rozbudowany, z niezlymi opcjami. Co do pomocnego uzytkownika, to niewdziecznoscia byloby z mojej strony nie oddac glosu na Dawiddsa :) Nie bede mu tu reklamy robil, ale po prostu na forum nie musze wchodzic, zeby sie czegos dowiedziec ^^ Gierka - Fuaru. Rzeczywiscie troche nudna, ale przyjemna grafika, rozbudowana fabula i wiele wiecej opcji niz gdzies indziej :)
  13. Wypadają z toru

    Jeżeli nie pojawiają się one w dalszej części gry, może być zwykłe instance_delete() (tak to się nazywa? :)
  14. Army Tactics

    No nie wiem, nie da sie ocenic w pojedynke, ale co do grafiki, 1024 to juz duzo, bo dlugo sie podchodzi, co dopiero 2048... Przydaloby sie wiecej jednostek i sprawdzenie hp wroga + jakies zakolorowanie na czerwono chocby po strzale, bo przy takiej skali czasem nie wiadomo, w ktorego strzelam :) Nie oceniam, bo sam jestem idiota i zadnej gry nie umiem zrobic :)
  15. Czara ognia

    Dodalbys pare atrybutow typu agility itd, zagraj sobie w 'swords and sandals' na necie, dobry przyklad :) . Gdy jest duzo takich 'ulepszen', chce sie grac :D E: No i w sumie na interfejs nie musi padac :)
×