Skocz do zawartości

Beder

Użytkownicy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Beder

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Mam kilka obiektów "wrog", które na początku gry tworzą po jednym obiekcie "widok". Nie wiem jak zrobić, aby każdy z obiektów "widok" podążał za swoim obiektem "wrog".W obiekcie "widok" w stepie napisałem x=enemy.x y=enemy.y ale to powoduje, że wszystkie obiekty "widok" podążają za jednym "wrog". Proszę was o pomoc.
  2. Napisałem kod odpowiadający za poruszanie się if keyboard_check(vk_up && vk_down && vk_left && vk_right) {speed=2 if keyboard_check(vk_up) {direction=0} if keyboard_check(vk_down) {direction=180} if keyboard_check(vk_left) {direction=90} if keyboard_check(vk_right) {direction=270} } else { speed=0 }[code] Postać ma się poruszać po naciśnięciu strzałek, ale porusza się po naciśnięciu obojetnie jakiego klawisza. Jak to naprawić?
  3. Przcież w mieście jest depozyt. Te 3 skrzynie co stoją przy domku.
  4. Beder

    Bugi

    Kiedy wszedłem do jaskini, gra strasznie zwolniła, że się nie dało grać. Gdy wyszedłem gra działała płynnie. Czy wy też tak macie? Zrobiłem Screena: http://img251.imageshack.us/my.php?image=fpszu6.jpg Pojawił mi się też błąd, kiedy zalogowałem się po smierci bohatera: ERROR in action number 2 of Step Event for object Client: Error in code at line 694: instance_create(Hero.x,Hero.y,Hero_Died) at position 30: Unknown variable x
  5. Na ich forum są inne serwery, skąd można to ściągnąć: http://www.g-java.com/forums/index.php?showtopic=1490
  6. Wielkie dzięki, już działa. PS. Tymon, nic nie poprawiałem bo ten kod otrzymałem z Marzipan'a i do głowy mi nie przyszło, że to mogło być źle. Dark Maximal mnie dopiero naprowadził.
  7. Witam. Tworzę grę 3D i nie wiem jak mam zmieniać pozycję obiektu 3d w osi z. W Create obiektu mam: speed=0 direction=0 z=3 //co bym tu nie wpisał, obiekt zawsze jest w tej samej pozycji W draw: d3d_transform_set_identity(); d3d_transform_set_scaling(0.5,0.5,0.5); d3d_transform_add_rotation_z(direction+180); d3d_transform_add_translation(x,y,0); //dalej jest kod otrzymany z Marzipan'a Mam jeszcze kamerę, którą można obracać wokół obiektu. Jej wysokość zależy od wartości z tego obiektu. Gdy zmieniam wartość z w create albo w step to zmienia się tylko wysokość kamery a obiekt jest tam gdzie był. Co robię nie tak?
  8. Beder

    Powoli się uruchamia ?

    Nie chcę cię straszyć, ale możliwe, że to wina dysku. Kiedyś w moim starym komputerze jak się zaczął psuć dysk wszystko chodziło bardzo wolno. Po kilku dniach całkiem się zepsuł. PS. Czy tylko system ci się wolno uruchamia? Jak jest w czasie pracy?
  9. Dzięki LionX, twój przykład mi pomógł.
  10. Ostatnio w Game Maker zabrałem się za tworzenie gry 3D ale nie wiem jak zrobić, aby widok był od góry. Na forum znalazłem taki kod: d3d_set_projection(x,y,z,x+1,y,z+100,0,0,1); ale gdy go użyłem, program nie rysuje podłogi. Jeśli zmienię widok na FPP podłoga jest widoczna. Nie wiem co może być nie tak, albo zły kod, albo ja coś źle robię. Proszę was o pomoc.
  11. Przykład Gnyska, jak zrobić dobrze wygladające menu: http://www.gmclan.org/index.php?czytajart=24
  12. Beder

    GRAMY W RED ALERT 1!!!!!!

    Ruszyło by na moim internecie? Mam 10KB/s.
  13. Beder

    Jaki macie sprzęt?

    Coś słyszałem o tych nagrywarkach. Wkładasz płytę drugą stroną i laser wypala to co chcesz. Do takiego wydruku chyba trzeba specialną płytę ale nie jestem pewien. PS. Takie nagrywarki są dostępne do użytku domowego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...