Skocz do zawartości

set18

Użytkownicy
  • Zawartość

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O set18

  • Tytuł
    Smart Newbie
  • Urodziny 06/09/1995

Contact Methods

  • Website URL
    http://go.unl.pl

Profile Fields

  • Skąd
    ) to zdziwienie ?
  • Płeć
    Male
  1. [Android] Problem z FPS

    Nic to nie dało :/
  2. [Android] Problem z FPS

    Chodziło mi, że znajomy mi zrobił apk. Sprawdzałem też na samsungu galaxy note 2 i dalej to samo, domyślne dema z GMS też zamulają, nie wiem już :/
  3. [Android] Problem z FPS

    Po odpaleniu gotowego apk u znajomego działa dobrze..
  4. [Android] Problem z FPS

    NDK jest, SDK aktualny (w dodatku doinstalowałem więcej API) Po zwiększeniu tekstur dalej to samo. Architektury wszystkie interpolacja off. Po odpaleniu dla testu dema z surfaces jest to samo. :/ Nie ma tam żadnych moich skryptów.
  5. [Android] Problem z FPS

    Niestety dalej to samo, próbowałem już różnych opcji. :/
  6. [Android] Problem z FPS

    1. Wersja 1.2.1224 2. Wersja API 22.3 najnowsza. 3.
  7. [Android] Problem z FPS

    Jak zmniejszyłem rozmiar to nic to nie dało, gra nie przyspieszyła. Tak jak mówiłem nie ważne co zrobię to każdy projekt mi tnie na androidzie, natomiast apk nie kompilowane przeze mnie działają dobrze.
  8. [Android] Problem z FPS

    7 texture pages o rozdzielczości 512x512
  9. [Android] Problem z FPS

    Mój projekt też jest kompilowany przez YYC.
  10. [Android] Problem z FPS

    Xperia U Procek: Dual core , 1 GHz, ARM Mali-400MP Ram: 512MB Rozdzielczość: 854×480 APKi które działają płynnie: http://gmnewsbite.net/Downloads/PlatformDe...ault-1.0.12.apk http://www.dropbox.com/s/88lj8oqjr4t2t76/G...-LLVM-1.0.0.apk http://www.dropbox.com/s/vcxr1swsi4hrf5r/G...oLLVM-1.0.0.apk
  11. [Android] Problem z FPS

    W tym rzecz, że to nie wina kodu. Na pewno nie, skoro użyłem mniej niż 50 particles, a gra klatkuje, a uruchomiłem gotowe apk z przykładowym particles gdzie jest ich więcej niż 1000 i gra działa płynie, czyli wina nie leży też po stronie urządzenia. Dodam, że dema te z GMS też tną.
  12. Cześć, mój problem polega na tym, że gdy użyję surface'ów, particles lub shaderów to projekt na urządzeniu mobilnym ma bardzo niskie fps, dodam, że uruchamiałem też inne pliki apk robione w GMS z o wiele większym wykorzystaniem surface'ów czy shaderów itd. i gra działa płynnie. Zrobiłem też próbę z projektami Demo (te z GMS), po kompilacji i uruchomieniu też gra ma bardzo niskie fps. Co mam robić?
  13. To może wina serwera nie strony? hmm?
×