Skocz do zawartości

J@ERO

Użytkownicy
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O J@ERO

  • Urodziny 10.07.1997

O mnie

Osiągnięcia J@ERO

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

0

Reputacja

  1. Dzięki wam wszystkim, a przede wszystkim Putinowi, WXE, TheMarcQ to dzięki wam się udało! Zrobiłem taki kod i on działa. Znalazłem go w Create obiektu :) Zapodam go: GML x = tutaj.x; y = tutaj.y; tx = x; ty = y; lx = x; ly = y; flags = 0;
  2. Próbowałem. Nawet ściany nie zatrzymują kolesia
  3. Nic z tego. Ciągle idzie w kierunku drzwi. Putin, masz GM7 pr0? Podrzucę ci projekt ma priva. Ważna uwaga! Drzwi = teleport. To jedno i to samo
  4. Już wszystko mam. Nie wystarczyła zmiana pozycji x i y ale mplay_message_send( 0, 3, toByte( my_object.x, 4 ) + toByte( my_object.y, 4 ) EDIT: jednak nie, nic nie daje
  5. Masz projekt: https://gmclan.org/up2580_12_WXE.html
  6. WXE, nie rozumiemy się. Pokarzę to na screenach: W screenie numer 1 widzimy jak pingwin (hero) idzie sobie do teleportu :) Jak już dojdzie to hero pojawia się w tym miejscu, co chcę, ale ciągle sam (bez mojej zgody) podąża w kierunku drzwi i teleportuje się znowu co widać na obrazku 2. Taka pętla. Po zrobieniu ściany her'a to nie obchodzi, i swobodnie przechodzi przez nią. Co zrobić? EDIT: TheMarcQ, to ja kontroluje ruch bohatera strzałkami.
  7. To znaczy? Ręcznie można, wciskając strzałkę w dół, ale przyznaj, że w grze MMo to głupio wygląda
  8. Nie fajnie. Gdy dotknie tych drzwi, to pojawi się tam gdzie chcę, ale bohater ciągle i tak zmierza w kierunku drzwi
  9. Załóżmy, że masz bohater idzie sobie do drzwi, a te teleportują go do miejsca x i y, które wskażę. Czy to możliwe i czy będzie działać z MMOgame?
  10. Nic z tego. Mam depth -90 na Message, Controller i Overmind ale ciągle to samo. Screen: Szkoda :( Jakieś inne sposoby? Ewentualnie zaufanej osobie dam mój projekt. EDIT: Już działa. Nie zauważyłem, że gdzieś w Step była komenda depth - 6666666; ale już wszystko działa. Przepraszam za kłopoty. Dzięki wam wszystkim za aktywny udziwł w temacie!
  11. Cześć :sp_ike: . Mam problem z depthem tekstu. Mam załóżmy sprite i gdy kuż kliknę to co mam kliknąć, by tekst poprzez draw się pojawił, to niestety wyskakuje on pod spritami, co utrudnia jego odczytanie, lub tekst jest niewidoczny wcale. Nie ma czego ukrywać, bazuję na MMOplay w przykładach i chodzi mi o czat :unsure: . Co zrobić, by tekst był zawsze na wierzchu? Próbowałem w depth'u obiektu, który tekst wyświetla i innych kontrolerach próbowałem ustawić na depth 999 albo -999 ale ciągle to samo. Nie ma różnicy. Sprity i tak są "górą" :mellow: . Czy ktoś podejmie się tego wyzwania? xD UWAGA! Nie zamykajcie tematu "bo taki temat już był". Próbowałem tego co tam napisali, ale to nic nie zmienia, ciągle to samo :(
  12. Najlepsze było jak DJ z Hua!! w pozdrowieniach nazwał mnie panem emotką xD
  13. hepi birtdej!

×
×
  • Dodaj nową pozycję...