Skocz do zawartości

Gilead

Użytkownicy
  • Zawartość

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Gilead

  • Tytuł
    Chicken
  1. Top down

    Potrzebowałbym tilesetu top down. Wymiary najlepiej 32x32. Mogą być większe byle by proporcja była zachowana. A tematyka to coś w stylu ulicy w Iraku.
  2. Zrobiłem przykładzik taki, że się leci i trzeba złapać znicza. KLIK
  3. Textury w 3D

    Wielkie dzieki! :D Jeszcze jedno. Jak zrobić żeby rysował model w stronę direction?
  4. Mam problem z texturami w 3D. CREATE: d3d_start(); d3d_set_hidden(true); d3d_set_lighting(false); d3d_set_culling(false); model = d3d_model_create(); d3d_model_load(model,"van_model.mod"); texture = sprite_get_texture(tx_van,0); DRAW: d3d_set_projection(x+lengthdir_x(128,direction+180),y+lengthdir_y(128,direction+180),24,x,y,10, 0,0,1); d3d_model_draw(model,x,y,0,texture); Problem w tym, że wszystko sie wyswietla na czarno. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
  5. Uciekający objekt

    On troche wolno ucieka. Zmieniałem speeda ale nic nie daje :blink: .
  6. Jaki kod wpisać w STEP tak żeby objekt uciekał od drugiego?
  7. Odbijająca się piłka

    Ja propoponuje speed = speed * 0.5;
  8. Wrota Czasu v0.2

    Ta mapka ma jeszcze inne kontynenty :D Fabułę już mam ustaloną tylko muszę zrobić wszystkie NPC.
  9. Tytuł: Wrota Czasu Gatunek: RPG Opis: W demie nie ma żadnej fabuły. Orginał będzie polegał na odnalezieniu tajemniczych wrót czasu i odkryciu ich tajemnicy. Będzie można zostać rycerzem, magiem itp. Rozbuduję grę o więcej itemów. To moja pierwsza gra więc proszę o wyrozumiałość. Download: WCv0.2 Rozmiar pliku: 1,5 MB Autorzy: Programowanie: Przemysław Kaczmarek oraz autorzy przykładów Fabuła: Przemysław Kaczmarek Grafika: Przemysław Kaczmarek Muzyka: Brak w demie Screeny: Screen0 Screen0 Screen0
  10. Mi jakos NPC nie zadaje obrażeń bohaterowi. Jakby ktoś iwedział jak to zrobić był bym wdzięczny :( .
  11. Konkurs na grę o tematyce informatycznej

    ja w to wchodze :)
  12. objekt pod innym objektem

    aaaaa.... a ja myślałem ze na odwrót
  13. objekt pod innym objektem

    dzieki!! to nie działa :(
  14. Jak zrobić zeby sprite objektu object1 byl zawsze widoczny pod sprite'm objektu object2
  15. MEGA SYF GADU WRITER

    Fajny program, tak zespamowalem kogos ze mi kompa zacieło :lol2: 6/6
×