Skocz do zawartości

danielBGRJ

Użytkownicy
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia danielBGRJ

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

0

Reputacja

  1. -nie wiem czemu, ale potworki mają podwójnej grubości górne kontury -w pierwszym level'u można się zaciąć na tym tunelu niżej -w menu jest systemowy kursor Ale ogólnie fajne to :)
  2. danielBGRJ

    Galeria Grafik

    - Japanstache ---> Nawet, nawet. W porównaniu co do nie których tu prac to i tak jest świetnie. A czas pracy radziłbym ci wydłużyć z 3 do 30 minut. :)
  3. Nie. GM'owa znaczy to, że jest ona z domyślnych zasobów Game Maker'a (chodzi o te szare bloczki) :) Hmm..."tryb 2D"?. A co to takiego? :D
  4. danielBGRJ

    Galeria Grafik

    Dawno nic tutaj nie dawałem więc... Oto bronie robione na zlecenia PabloGM do jego gry Fer-luci (chyba tak to się nazywa :D). Mamy tutaj: - M4 - AK 47 - MP5 - UMP - U-zi Oraz dwa pistolety i strzelbę wymyślone od podstaw.
  5. Jakoś sobie wreszcie poradziłem, wiec kończę ten temat, bo to co tutaj napisaliście to cyrk a nie pomoc. Do zobaczenia.
  6. Znowu się nie zrozumieliśmy! Chodzi mi odpowiedź na powyższe, dość jasno (mam nadzieje) wyrażone pytanie, a nie porady na temat opłacalności ustawiania rozdziałki niepasującej do LCD :D Mam nadzieje, plik projektu pomoże w zrozumieniu problemu: http://www.gmclan.org/up2145_11_Spejs_Szuter.html -Tymon---> Rozdzielczość jest 400x300 i room też jest 300x400, ale ucina mi go (room'a) do 320x240, prawdopodobnie z tego powodu, że pierwotna rozdziałka to 320x240( a musiałem takową ustawić, ponieważ gdy ustawiłem wyższą np.640x480 to room mi schodził mocno na prawy-dolny róg).
  7. Chyba nie zrozumieliście mojego problemu. 1. Ustawiłem w "game setting" zmianę rozdzielczości na 320x240(bez tego room w ogóle przesuwa się w prawy dolny róg. 2. Dałem w room'ie powyższy kod tak by zmienił rozdziałke na 400x300. I zmienił prawidłowo! Problem w tym, że room jest wyświetlany tylko 320x240 (tak jak ustawiłem na początku), reszta (czyli dół i prawa strona)jest ucinana. Cała rzecz polega na tym by był wyświetlany cały, bez "ucinań'. Aha! Bawienie się skalowaniem odpada, gdyż chcę by piksele były wyświetlane bez filtracji(rozmazania), chyba że znacie sposób na jej usunięcie.
  8. Witam :) Otóż mam mały problem(a raczej duży bo jest to kluczowa kwestia w mej grze). Czy dało by się bez komplikacji ustawić rozdzielczość 400x300 w grze? W "game setting" ustawiłem 320x240, a potem w pierwszym room'ie (world1) mam taki oto kod: GML display_set_size(400,300) room_set_height(world1,300) room_set_width(world1,400) I niby działa OK, gdyż zmienia mi prawidłowo rozdziałke, ale niestety pojawia się ten problem, że room ma 320x400(mimo początkowego ustawienia oraz kodu) oraz jest wycentrowany pośrodku. Czy można go jakość rozciągnąć by miał zamierzone 400x300? I drugie pytanie: czy w komendach "room_set" pierwsza wartość to właśnie nazwa room'a czy coś innego? Z góry dziękuje za odpowiedź!
  9. danielBGRJ

    Galeria Grafik

    Pablo, właśnie o miecz dwuręczny mi się rozchodzi. Masa takich rzadko przekraczała te 3 kg. :D
  10. Idąc dalej tym tokiem myślenia, można by orzec, że układanie linii melodycznej w tracker'ach ogranicza się do wpisywania literek oraz cyferek w odpowiednich wierszach. A wszyscy dobrze wiemy ,że używanie owych programów wcale nie ogranicza stopnia skomplikowania melodii. - HyperFrosty ---> To wreszcie "tam tak na prawdę" nadaje się do sklejania loopów, czy jest mocno oparty na interfejsie MIDI, Bo to dwie całkowicie odmienne filozofie. Ze swojej strony tylko dodam, że w przypadku tworzenia muzyki najlepszym wyjściem byłoby zainteresowanie się Reason'em lub FL Studio. Oba programy są dość łatwe w użyciu, oraz dzięki otwartej architekturze mają duże możliwości.
  11. danielBGRJ

    Galeria Grafik

    Może i rękojeść nie jest za cienka( a nawet wg. mnie bardzo poprawna), ale jak już się czepiamy technicznych szczegółów, to po światłocieniach na ostrzu widzę, że owe jest definitywnie za grube ( i troszeczkę też za szerokie). Taki miecz ważyłby przynajmniej ze 4kg co wyklucza go z użytku bojowego. Ale mimo wszystko świetna praca :)
  12. danielBGRJ

    Galeria Grafik

    - ZeroXbot ---> Nareszcie jakaś ładna praca w galerii grafik, jedyne co mi nie pasuje to, że jelec winny być raczej skierowany w odwrotną stronę(ale to tylko mój punkt widzenia :)). Co do "mieszania pixeli" to dithering nazwałbym raczej środkiem pomocniczym, a nie samą istotą pixel-art'u.
  13. danielBGRJ

    Galeria Grafik

    Wiec oto kolejna ma praca, młot wojenny. Podobnie jak poprzednia (shotgun) została stworzona na podstawie rysunku w brudnopisie.
  14. danielBGRJ

    Galeria Grafik

    Nie chce być upierdliwy, ale od razu rzuciła mi się w oczy ta cienka rurka pod lufą, i pytanie gdzie w takim razie zmieszczą się naboje :P (dla laików - ta rura pod lufą w strzelbach to właśnie nic innego jak magazynek) Co do samego rysunku to nie mam większych zastrzeżeń, chociaż nie rozumiem czemu ograniczasz się (i to nie tylko tu) do GM-owej palety.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...