Skocz do zawartości

NoooB

Użytkownicy
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia NoooB

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. w miarę rozumiem ten ruch, tyle, że tam jest przy wciśniętym klawiszu, myślę, że strzał mógłby być wystrzelony w stronę w którą zwrócony jest ludzik, ale nie wiem jak to zrobić, tak samo w drugim tu kierunek ruchu musiał by się równać obrotowi ludzika, a co do pytania trzeciego to ten ludzik sterowany jest przez komputer, chodzi mi o to, żeby on sam chodził do tych punktów, a nie zrobić checkpointów. :mellow:
  2. w FAQ znajduje się przykład ruchu z GTA 1 i 2, jak zrobić do niego strzelanie, tak aby pocisk wylatywał w stronę, w którą zwrócony jest ludzik, i żeby między kolejnymi strzałami musiał być pewien odstęp czasowy jak zrobić żeby ludzik poruszający się po pathu był zwrócony w tą stronę w którą idzie ostatnie pytanie według mnie najtrudniejsze- jak zrobić abym gdzieś mógł wyznaczać położenia dwóch punktów które się ze sobą tak jakby łączą (oczywiście nie widać tych kresek i punktów na mapie) i przez nie ma przejść ludzik, po przejściu przez pierwszą kreskę idzie do następnej a kiedy niema już kresek to zaczyna od początku. poniższy obrazek ilustruje moją wizję jak by to działało i dane jakie by były potrzebne do wyznaczania kolejnych bram. z góry dziękuje za odpowiedź!!
  3. ..........nierozumiem.........
  4. Ja niemoge :] ... w objekcie przypisanym kulce dodaj koljzje i tam daj, że z "przeszkodą" . Poczym dodaj akcje ruchu i ustaw ją na zero. Kapujesz???
  5. Taaaaaaa mam nową płyte główną i (co w zasadzie idzie w paże) nowy procek (pentium4). Więc moge wrócić do roboty, a co się z tym wiąże muszę zadać nowe pytania... 1.w opcjach ustawiam liczbe botów i grzczy, a oni pojawiają się w zaznaczonych miejscach (nie mniej nie więcej). 2.w opcjach ustawia się też wygląd karzdego gracza- co zrobić, aby po wybraniu koloru np. czerwonego dany gracz był czerwony, i było by to zgodne z punktem 1. 3.jak podzielić dżwięki tak aby w opcjach można było ustawić osobno głośność muzy w tle, a osobno samych dżwięków gry. 4.No i ostatnie, według mnie najtrudniejsze- jak bez zarejstrowanej wersji gm'a zrobić<żeby bot omijał przeszkody i używał najkrudszej trasy
  6. NoooB

    Pixel Art

    No!! i oto mi chodziło!! A, taka ciekawostka szukając na google to ponad połowa poszczegulnych budynków jest z tąd(z tego dzieła)
  7. NoooB

    Pixel Art

    Nom jeśli myślisz, że jesteś geniuszem w temacie piksel arta to się grubo milisz, a tu jest najprawdziwszy tego dowód => =>||||||<= <=, obrazek ten zawiera:-autostrade -lotniskowiec -budowe -lotnisko -pole tenisowe -super market -plac zabaw -pociąg i stacje -krążownik -biurowiec -prom kosmiczny -jacht -plaże -tor wyścigowy -wystawy (3) -ludzi -wielki basen -magnetyczny pociąg -stadion -motorówki (jeden banan ;) -targ -parade -park -wysypisko -wielki diabelski młyn -ratusz -centrum wojskowe -więzienie -szkoła -pszedszkole Normalnie pixel city!!!!!
  8. Newto Kucwro :thumbsup: Ciaław Onamek :huh: <_< :crying: Ale taki programik w gm'ie to można zrobić od niechcenia...
  9. NoooB

    Ankieta + Pytanie

    ale czym różni się gmk od gm7 k****? ED: czuje się olewany, to drugi mój post w którym nikt nieodpowiada mi na pytanie :angry: [[[[!!!!a tu ten pierwszy olany post!!!!]]]]
  10. NoooB

    Ankieta + Pytanie

    :unsure: Takie głupie pytanie :unsure: ?mugłby ktoś dokładnie opisać czym różni się rozszerzenie gmk od gm7??? ED: <_< Jak ktoś dał w trzecim pytaniu "inne", to niech napsze jakie <_<
  11. NoooB

    Domki do strategi

    Jak ci się nudzi to może mi powiesz jak włonczyć ten $%^$%^ world creator v1.5 (plz //błaganie)
  12. NoooB

    Domki do strategi

    :blink: Kurde- ściągnołem, zainstalowałem, i włonczyć się go nieda (czemu?) :boxed:
  13. w objekcie myszki- event colision wybież ludzika, a tam dodaj actions tam wybierz move i pod tekstem jump jest taka strzałka co idzie po skosie w ściane i w drugą strone, dodaj ją a teraz w sprajcie ludzika zaznacz solid object ;)
  14. NoooB

    CMS

    ooo, sry już zmieniam sygnature ta informacja z dopomocą jest jużstara;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...