-
Zawartość
69 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnyO Badu The Sheep
-
Tytuł
Smart Newbie
- Urodziny 02/13/1987
Contact Methods
-
Website URL
http://marcusvonvein.blogpost.co.uk
Previous Fields
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker Studio
Nie
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Tak
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Uytkownik Godot
Nie
Profile Fields
-
Skąd
Wielka Brytania
-
Interests
Programowanie, handel i marketing, gry retro, książki, kolarstwo długodystansowe.
-
Ja znów wróciłem do REM Engine, paleta oryginalna z C64, poruszanie WSAD i... obecnie tyle. Co do lew_leo to faktycznie wariant z postacią jest lepszy. Tamten manekin wyszedł Ci bardzo Cycaty..
-
Kursy tworzenia gier na silniku Game Maker 8.
Badu The Sheep odpowiedział Badu The Sheep ⇒ temat w Pytania początkujących
6-7 lat temu, jak bym regularnie wydawał kursy, obecnie miałbym dużo subskrybentów. Teraz wiem, że się spóźniłem. Trudno, trzeba będzie zająć się czymś innym... Dziękuje wszystkim za możliwość bycia w społeczności gmcan.org. -
Kursy tworzenia gier na silniku Game Maker 8.
Badu The Sheep odpowiedział Badu The Sheep ⇒ temat w Pytania początkujących
Yep, robiło się 6-7 lat temu? Jak dobrze pamiętam. Jako Mr. Oink. Myślę nad powrotem do tworzenia tych kursów, tylko czy to ma jeszcze sens? -
Witojcie, chciałbym się zapytać, czy obecnie jest jakiekolwiek zapotrzebowanie na kursy tworzenia gier, lecz na Game Makera z serii 8? Wiem, że większość osób pracuje na GM Studio.
-
Ja pracuje w studiu muzycznym i używamy programu Cubase. Widziałem wtyczkę o nazwie free retro chipset. http://www.vst4free.com/free_vst.php?id=1105 Aby muzyka była ciekawsza, mogę powołać się na moduł sid2sid który dawał aż 6 kanałów zamiast 2...
-
Głowy nie urywa - ale jakiś postęp jest. Pytanie do starych wyjadaczy: Muzyka z Commodore C64? Jak ją zrobić? Cubase/fruityloop + pluginy? Czy jakiś inny program?
-
8-bitowo brzmiące melodyjki własnej twórczości
Badu The Sheep odpowiedział Debby L ⇒ temat w Muzyka i dźwięk
Hmm, ciekawe. Ja używam Cubase 8 + beeeper plugin. 3 kanały i jazda :-) Aczkowiek, nie mam się czym pochwalić :-( -
To może użyć palety kolorów z C=64, tam ich jest aż 16 z rozdzielczością 320 na 200? (tryb HiRes). W sumie macie rację, bo ten zielony na dłuższą metę by wszystkich wykończył łącznie ze mną... Co do Woja, XYZ trochę racji ma, taki tryb był dostępny na Commodore Pet i jakieś tam gry były wydane... Ale czy to do oldschool klasyfikować? Wracając do tematu, zwiększę paletę do 16 kolorów z ComoZłoma i wstawię PrintScreena, Zobaczymy co z tego będzie...
-
Jak za starych dosowych gier? Nie wiem czy bym podołał takiemu wyzwaniu... Gdybym pisał grę w TurboPascalu, to czemu nie. Dlatego myślę nad CGA i tą skromną paletą kolorów. W sumie to jest ich 8, 2 tryby po 4 kolory, z tego co pamiętam....
-
Cóż, mój angielski nie jest "absoluty briliant", ponieważ kończę dopiero level A2 :P. Tak więc spokojnie, błędy i literówki będą poprawione. Zastanawiam się tylko, czy nie zastosować palety kolorów z standardu CGA (biały czarny turkusowy fioletowy)?
-
Tytuł: Seb Laciok and Capitan from Sea Eye Gatunek: Przygodowa w stylu C64 Opis: Fabuła gry będzie opowiadała o przygodach S.Lacioka według opowiadań Anny Gabrieli (mojej dobrej znajomej). Będziemy sterować naszym głównym bohaterem S.Laciok w starym stylu, rodem Ultima IV. Celem gry, będzie przejście wszystkich wątków fabularnych i dotarcie do Kapitana z Morskiego Oka. Gra będzie w całości po angielsku. Spolszczenia nie przewiduje. Gra jest na etapie tworzenia silnika, ale widzę w niej duży potencjał. Autorzy: Programowanie: Badu The Sheep Fabuła: Anna Gabriela Grafika: Badu The Sheep Muzyka: Badu The Sheep Screeny: NEW! Po małej przerwie, udało mi się zaadoptować paletę kolorów od Commodore C64. Wygląda oldschollowo :D
-
Gra wzorowana na GT Advance, czyli Mode7 + 60fps. Gra działa dobrze nawet na słabym sprzęcie. -mapa 1024x1024 - jedno auto do wyboru z możliwością zmiany koloru - 7 przeciwników (obecnie jeżdżą jednym modelem w różnych kolorach)
-
zmiana koloru tła po przez skrypt
Badu The Sheep odpowiedział Badu The Sheep ⇒ temat w Pytania początkujących
Nie potrzebnie kombinowałem. wystarczyło użyć: GML background_color=c_blue; i po problemie. Temat zamknięty! -
Tak jak w temacie, chcę zmienić kolor tła pokoju "room_test" po wciśnięciu klawisza "A" W obiekcie "obj_room_test" w sekcji "DRAW" wpisałem: GML if (keyboard_check(ord('A'))) {room_set_background_color(room_test,c_blue,true);} "room_test" posiada tylko obiekt "obj_room_test". co jest źle?
-
Yep. kiedyś prowadziłem kanał jako Mr.Oink, a jeszcze wcześniej jako kozumel1990. Threef ta animacja poniżej to twój projekt, czy aluzja do mojego posta z grą?