Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 04/28/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    Kolejny miesiąc pracy zdalnej spowodował że chyba jednak wrócę do hobbystycznego gamedevu Nie samym PHPem człowiek żyje, więc odgruzowuje stary projekt, w sumie sam engine walki - bo ostatnio tylko na tym się skupiałem, nie wiem czy wam kiedyś podrzucałem filmik, ale chyba jest dobra podstawa żeby było w czym dalej rzeźbić Ponad 2 lata jak szybko strzeliły
  2. 2 punkty
    Gatunek: Top-down shooter Opis: Istoty z innego wymiaru najechały ziemię. Jako samotny żołnierz zostajesz wysłany do ich świata aby powstrzymać ich inwazję. Tak przynajmniej rozkazał generał... W demie zawarte są 2 misje, niewiele wyjaśniające intro, 4 bronie, sekrety, bugi, glitche i inne tego typu atrakcje. Jest to mój pierwszy poważny projekt robiony w Godot i tym razem mam nadzieję go skończyć. Download: Platforma do wyboru wedle uznania: Gamejolt, itch.io, IndieDB Rozmiar pliku: 44 MB Autorzy: Fernflower - Pomysł i konsultacje Reszta jest mojego autorstwa. Trailer: Screeny:
  3. 2 punkty
    Pewnie się zastanawiacie jak wyświetlać grafikę w Unity żeby ludzie robiący duże piksele nadal mieli zajęcie
  4. 2 punkty
    O kurczaki, dobra gra na gmclanie! Mamy tu do czynienia z prostą strzelanką z dość surową grafiką ale za to satysfakcjonującym gameplayem. Jedyny problem jaki mam narazie to to że mapki są dość puste i monotonne graficznie co nadrabiają muzyką i klimatem. Przyznam że po przejściu dema chciałem więcej co nie zdarza się zbyt często jeśli chodzi o gry z gmclanu Czekam na pełną wersję:)
  5. 2 punkty
    Poczułem się jakby znów były lata '90
  6. 1 punkt
    Wrzucałem już czy nie? Kupiłem kilka dni temu tablet z LCD - Huion 13 (bez PRO w nazwie), moje pierwsze 20 minut z nim, jeszcze nie ogarniam jak się tego używa:
  7. 1 punkt
    Gatunek: Manager / Simulator Platforma: PC Steam Credits: Ancient Forge Studio W The Tenants (Lokatorzy) gracz przejmuje rolę agenta nieruchomości. Na początku gry zajmuje się głównie wykonywaniem zleceń dla innych landlordów, lecz z czasem rozkręca swoje własne imperium mieszkań pod wynajem. Do zadań gracza zaliczy się wyszukiwanie odpowiednich budynków pod inwestycję, remontowanie starych i zniszczonych mieszkań, urządzanie wystroju, przygotowywanie ogłoszeń i w końcu przeprowadzenie tzw. Dnia Otwartego, gdzie może dobrać swoich lokatorów. Na tym jednak rozgrywka się nie kończy, istotną częścią gry jest doglądanie naszych lokatorów, którym przydarzają się najróżniejsze sytuacje, od chęci zmiany tapet w sypialni po pożary i nielegalny wyrób narkotyków w mieszkaniu. Gra jest jeszcze na etapie produkcji, ale w czerwcu ruszamy z Closed Betą, szczegóły na temat tego jak do niej trafić pojawią się w ogłoszeniu u nas na karcie Steam: https://store.steampowered.com/app/1009560/The_Tenants/ (zapraszam do wishlistowania btw). Premiera w tym roku. W piątek byliśmy z grą na streamie TV Gry i trochę porozmawialiśmy na jej temamt z prowadzącymi:
  8. 1 punkt
    O właśnie texture page szukałem w opcjach. Nie pomyślałem, że darmowy ma ograniczenie. W sumie podzieliłem tło na 4 mniejsze i wstawiłem 4 na rooma i jest ok.
  9. 1 punkt
    Darmowy? To może być ustawienie atlasu "texture page", która ma pewnie 1024x1024 w tym przypadku i obraz jest skalowany.
  10. 1 punkt
    @nowy_user osobiście korzystam z ImageMagick, a jak zaokrąglić rogi jest nawet opisane w dokumentacji IM - http://www.imagemagick.org/Usage/thumbnails/#rounded
  11. 1 punkt
    Tytuł: M.E.A.T. Gatunek: RPG, cRPG Opis: M.E.A.T. w telegraficznym skrócie Jest to gra RPG single player, stylizowana na klasyki gatunku z lat ’90. XX wieku, wykonana w rzucie 2D i grafice Pixel Art. Przed graczem stoi zadanie, w formie kampanii jednoosobowej, rozwikłania zagadki stanowiącej główną linię fabularną i pokonanie najważniejszego antagonisty, tj. nadrzędnego bossa. Gracz w trakcie rozgrywki rozwija swoją postać na wielu płaszczyznach typowych dla gatunku RPG. Postępy w rozwoju postaci opierają się na czasie poświęconym treningom i walce przeciwko AI. Poza działaniami związanymi z głównym wątkiem (opartymi na decyzjach skutkujących określonym rozwojem rozgrywki i tym samym dostępnością zadań), istnieje szereg misji pobocznych. Gra posiada otwarte zakończenie – nawet po wykonaniu ostatniej misji, gracz jest w stanie nadal odkrywać dalszy świat M.E.A.T.-a, jak i walczyć z przeciwnościami, jakie owe uniwersum postawi na jego drodze. Autorzy: Trippin Bears Strona na wspieram.to Screeny: Trailer:
  12. 1 punkt
    Napisałem mega prosty skrypt, spróbuj dodać go do shella index.html przed zamknięciem taga </body>: <script> (function (window, DOM) { 'use strict' var vp = getMetaViewport() window.addEventListener('resize', updateMetaViewport) updateMetaViewport() function getMetaViewport() { var meta = DOM.querySelector('meta[name="viewport"]') if (!meta) { meta = DOM.createElement('meta') meta.name = 'viewport' DOM.head.appendChild(meta) } return meta } function updateMetaViewport() { var width = window.innerWidth * window.devicePixelRatio vp.content = 'width=' + width + ', initial-scale=1, maximum-scale=1, minimum-scale=1, user-scalable=no' } })(window, document); </script>
  13. 1 punkt
    Upgrade animki zajebisty, szanuje level up skilla.
  14. 1 punkt
    Witam serdecznie W niedzielę zrobiłem sobie małą przerwę od głównego projektu i z nostalgii włączyłem stoją starą grę.. Skończyło się to na odkopaniu pliku game makerowego i zrobieniu sporej aktualizacji projektu. Wymieniłem animacje postaci, dodałem masę nowych efektów i grafik, poprawiłem gameplay tak by był bardziej uczciwy. Teraz gra wygląda..cóż, tak jak powinna wyglądać w dniu premiery:) Download: http://www.clockworkmustache.com/games-2/ Animacja biegania postaci przed i po aktualizacji:) A tu jeszcze pełny gameplay:
  15. 1 punkt
    Mmm, Almorka, wspaniały klimacik. Coop na mobilne? A tu kolejne zabawne usprawnienia mojego systemu, żywcem wzięte z gier LEGO®
×