qad Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Nazwa: Artarena (aka coś ala eu2) Gatunek: strategia symulacyjna z okresu XIV - XIX wiek, 2D, DirectDraw 7.0 pod .NET 2.0, czasu rzeczywistego z aktywną pauzą. Opis: - gra o funkcjonalności zbliżonej do Eu2, z uwzględnieniem dużej możliwości modyfikacji.. - mapa hex z podziałem na hexy / prowincje / państwa - wielkość mapy głównej to około 800 na 400 hexów, około 2000 prowincji, około 200 krajów - gra odbywa się w czasie rzeczywistym z minimalną zmiana czasu = 1 dzień w dowolnej chwili zatrzymana spacją - gospodarka przedstawiona jest w postaci 6 produktów : żywności, drewna, metali, dóbr konsumpcyjnych, dóbr luksusowych i dóbr naukowych. - każda prowincja produkuje / konsumuje pewną ilość dóbr i przekazuje wszystko swojemu właścicielowi - państwu - na poziomie hexa można budować usprawnienia, fortyfikację. Tutaj także odbywa się ruch armii. - na poziomie kraju można dokonywać inwestycji za pomocą nadmiaru produktów - wojsko lądowe to 5 typów jednostek: lekka piechota, cięzka piechota, lekka kawaleria, ciężka kawaleria i artyleria. Każdy rodzaj oddzialu posiada parametry zależne od poziomu technologi lądowej. - Technologia to 5 dziedzin nauki: armia, flota, handel, produkcja, rząd - dystrybucja jako OPEN SOURCE Zespół: na razie tylko ja sam strona forum = http://forum.eufi.org/forumdisplay.php?f=470 zestaw screenów http://sites.google.com/site/cosalaeu2/Hom...?attredirects=0 Zapraszam do lektury :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Widze ze odwaliles kupe dobrej roboty zeby to wszysto wklepac i wymyslic. Grafika jest nie na najlepszym poziomie, ale skoro to zapowiedz i pracujesz sam, to pewnie zajales sie tylko strona techniczna, a grafika sie jeszcze poprawi. Jesli tylko gra bedzie miala dosc intuicyjny interfejs i przyjemna grafike to moze z tego wyjsc prawdziwy hit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Gra fajnie się zapowiada, może wyjdzie z tego coś ciekawego. Radzę tylko zmienić tło stronki z downloadem screenów, bo dopóki nie podświetliłem kursorem tekstu, to w ogóle go nie widziałem :) Zrób Jaworzno, to leży obok Sosnowca i Katowic :P Jak zrobisz, to będę już w pełni szczęśliwy :) Za grę 4/5, ale że jestem bardzo ciekawy i trochę też na zachętę dam ci to 5/5 :) A ciesz się. (fajne forum ;d) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
getStringFromObject Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Do wszystkich ktorzy maja problem z pobraniem screenow http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Ślepy ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 haaa nie jestem ślepy ;] dobre w lol duzo screenow, grafika bedzie tak wygladala? a jak walki itd? 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qad Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 haaa nie jestem ślepy ;] dobre w lol duzo screenow, grafika bedzie tak wygladala? a jak walki itd? 4 na chwilę obecną tak wygląda grafika. Zajmuje się raczej funkcjonalnościa, eliminacja potencjalnych bugów, większość grafiki i tak jest zdefiniowana w plikach csv, a sama grafika jako odzielne pliki png. walka... tutaj będzie niespodzianka ;) moge tylko powiedzieć że będzie dodatkowe okno w momencie klikniecia w hex z bitwą, na którym przedstawiony będzie w duzym uproszczeniu teren walki i wojska armia to lekka, ciezka piechota, lekka i ciezka jazda i sprzet oblezniczy gracz decyduje o: składzie armii, jej formacji (ustawienia początkowe), morale, poziom technologiczny, gerenał, taktyka podczas bitwy (jak ustawienia początkowe zmieniają sie w trakcie bitwy), podział ilościowy armii na oddziały reszta jest symulowana a jako podglad mamy cos takiego http://sites.google.com/site/cosalaeu2/Home/bitwasample.PNG gracz może podczas bitwy (jedna faza = 1 dzień) zmienić taktykę EDIT: Witam w między czasie poprawiona mapka, sytuacja polityczna w europie w 1402 roku http://patrz.pl/zdjecia/gra-strategiczna mapa całego świata http://mapa.fizyczna.swiata.patrz.pl mapa fizyczna europy http://mapa.fizyczna.patrz.pl pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qad Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 trial http://patrz.pl/filmy/artarena-trial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XivroX Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Widziałem już tę grę na gamedev i powiem, że już tam mi się spodobała. Lubię takiego typu gry :D Grafika może nie wygląda najlepiej... no nie wygląda zbyt dobrze jak na dzisiejsze czasy ;) , ale wierzę, że zostanie zmieniona (głównie tego paska po lewej stronie). Z opisu wynika, że zapowiada się fajna strategia ;). Na razie 4/5, zobaczymy jak to się rozwinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qad Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 po lewej stronie nie ma grafiki, to sa kontrolki windowsowe :) grafik by się przydał.... nie ma tutaj jakiś uzdolnionych artystów 2D ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Giera prezentuje się bardzo dobrze. Na gamedev widziałem, że będzie możliwość dość sporej edycji gry przez użytkownika. Ciągle obstajesz przy tym pomyśle? P.S. PLZ. Walnij jakieś sensowne GUI :P EDIT: @up: Napisz ogłoszenie w dziale grafika ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qad Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 edycja jak najbardziej :) głównie dlatego że edytor i dodatkowe toolsy są głównie dla modderów, w sumie prawie wszystko jest w plikach txt mechanika jest raczej uniwersalna, uproszczona aby można było stworzyć scenariusz w roku 500 i w roku 2500 i w fantasy (zmiana nazw i właściwosci surowców) pewnie dam ogłoszenie, ale jestem straszliwie zarobiony :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qad Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 po zmianie wyglądu mapy screeny z edytora http://sites.google.com/site/cosalaeu2/Hom...?attredirects=0 sorki za przerwe w wiadomościach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się