Skocz do zawartości

lukasz050792

Użytkownicy
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O lukasz050792

  • Tytuł
    Chicken
  • Urodziny 05.07.1992

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Fields

  • Płeć
    Male
  1. Temat do zamknięcia :). Wielkie dzięki za pomoc :)
  2. Przeglądałem to już wcześniej i będę chyba coś próbować z tym zdziałać, tylko jak zrobić, żeby można było dany item użyć tylko w konkretnym miejscu na mapie. Gra ma być platformową przygodówką, czyli jak zebrany zostanie przedmiot to można do użyć tylko w określnym miejscy lub przy jakiejś postaci. Nie chodzi mi o zbieranie itemów przywracających HP.
  3. No właśnie z tego zacząłem korzystać, ale nijak nie potrafię zrobić ekwipunku. Ze strzelaniem może bym ogarnął jeszcze, ale z tym gorzej.
  4. Mimo wszystko chętnie spróbowałbym. Dla większości osób tutaj napisanie czegoś takiego nie stanowi większego wyzwania, dla mnie to jednak duży problem (brak umiejętności, brak czasu, praca, dziecko). Jak nikomu naprawdę nie będzie się chciało to trudno, ale może ktoś się znajdzie chętny, żeby mi pomóc :). Wiem, widziałem to i o coś takiego by mi się rozchodziło, gdyby tylko dodane zostało do tego strzelanie i ekwipunek (możliwość podnoszenia przedmiotów i używania ich).
  5. Cześć, Jak w temacie, szukam silnika platformówki z elementami przygodówki - tzn. ruch w lewo i w prawo, skok, strzelanie oraz zbieranie i używanie przedmiotów. Być może ktoś już coś takiego robił, albo chciałoby mu się coś takiego wykonać i mógłby udostępnić? :) Używam GM:S.
  6. Modele 3D w przykładzie FPS

    Dobra, ok. Stestuje to wszystko w najbliższym czasie i dam znać czy wszystko jest tak jak powinno być.
  7. Modele 3D w przykładzie FPS

    A jest możliwość nakładania kilku tekstur na jeden model? Tzn. przód: textura1, tył textura2, itp.
  8. Modele 3D w przykładzie FPS

    Ok to napisz jak zwalniać je z pamięci, bo to jest ważne. Trochę to bez sensu by było zawalać całą pamięć modelami.
  9. Modele 3D w przykładzie FPS

    Zazwyczaj tworzyłem na "klockach" lub na gotowych skryptach, więc moja wiedza jest jeszcze bardzo słaba, ale na razie chyba rozumiem. Tylko teraz jeszcze pytanie czy w tym roomie "startowym" mam zadeklarować wszystkie modele (tzn. ze wszystkich kolejnych roomów) czy tylko te, których będę używać w najbliższych roomach?
  10. Modele 3D w przykładzie FPS

    Tak, chodzi mi o ten przykład. Nie rozumiem do końca, ten skrypt mam wpisać w roomie? Czy do obiektu? Powoli, bo ja dopiero z 3D tu zaczynam działać w GM'ie ;D.
  11. Modele 3D w przykładzie FPS

    Ok, to teraz jak je wstawić? Tzn. jak zamienić płaski obiekt sprite na model 3D?
  12. Czy jest możliwość wykorzystywania modeli 3D w zwykłym przykładzie GM'a gry FPS zamiast płaskich sprite'ów? Jak tak to jak je wstawić? Jaki ma być format?
×