Skocz do zawartości

AdiSlayer

Użytkownicy
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AdiSlayer

  • Urodziny 05.05.1994

O mnie

Osiągnięcia AdiSlayer

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. no moge wysłać ci go na gg czy tutaj wrzucić ?
  2. [Create] GML d3d_start(); d3d_set_hidden(true); d3d_set_lighting(false); d3d_set_culling(false); texture_set_interpolation(true); draw_set_color(c_white); d3d_set_perspective(true); zdirection = 0; gun = d3d_model_create(); d3d_model_block(gun,0,-1,1, 7,1,0,0.3,0.3); [steps] GML direction-=(display_mouse_get_x()-display_get_width()/2)/8; zdirection-=(display_mouse_get_y()-display_get_height()/2)/8; display_mouse_set(display_get_width()/2,display_get_height()/2); {if zdirection > 89 then zdirection = 89;} {if zdirection < -89 then zdirection = -89;} [draw] GML d3d_set_projection(x,y,13, x+cos(direction*pi/180),y-sin(direction*pi/180),13+tan(degtorad(zdirection)), 0,0,1); d3d_transform_set_identity(); d3d_transform_add_rotation_y(zdirection); d3d_transform_add_rotation_z(direction); d3d_transform_add_translation(x+0.05,y+0.05,13+0.05); d3d_model_draw(gun,0,1.2,-2,background_get_texture(tex_gun)); d3d_transform_set_identity(); chyba zaraz to zleje i wracam do 2d xd
  3. if ( keyboard_check( ord('W') ) ) { x+= cos( direction * pi/180 )*2; y+= sin( direction * pi/180 )*2; } Hmm... nie wiem czy to ma tak wyglądać , ale -fajnie bo ide i się normalnie zatrzymuję :) + -ide w jednym kierunku , a nie przed siebie ;/ - Pewnie to ja coś sknociłem ; )
  4. Witam , otóż mam problem . Zrobiłem obiektowi obracanie kamierą , ale chciałbym aby po naciśnięciu klawisza : W - szedł przed siebie A - szedł w lewo D - szedł w prawo S - szedł do tyłu 12:48 EDIT : Z jakiegoś tutoriala wyciągłem Chodzenie w lewo i prawo tak to wygląda : W lewo : GML { var xn,yn; xn = x - sin(direction*pi/180); yn = y - cos(direction*pi/180); if not place_meeting(xn,yn,obj_wall_basic) { x = xn; y = yn; } } W prawo: GML { var xn,yn; xn = x + sin(direction*pi/180); yn = y + cos(direction*pi/180); if not place_meeting(xn,yn,obj_wall_basic) { x = xn; y = yn; } } Ale nie wiem co jest w tym kodzie na dole nie tak , bo na tutorialu obiekt szedł przed siebie i po puszczeniu klawisza stawał , a umnie ciągle idze ;/ Tak wygląda kod : GML { var maxspeed; if keyboard_check(vk_shift) maxspeed = 3 else maxspeed = 1.5; if (speed < maxspeed ) speed = min(maxspeed ,speed+0.4); }
  5. No , o to mi chodziło , bardzo ci dziękuje ; )
  6. Witam , znowu po długiej przerwie więc wpierw chciałbym wszyskich pozdrowić ; ) A teraz do tematu , chciałbym zrobić okna coś na styl windows , czyli gdy przytrzymam górną część obiektu lewym przyciskiem myszy , będę mógł go przestawić . Mam nadzieję że zrozumiale napisane :rolleyes:
  7. Oj tam ,oj tam ^^ Edit : Eh nadal nie działa :( Gdy tylko podmieniam nazwę to odrazu pokazuje mi że w tym miejscu jest error
  8. ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Create Event for object kreator: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 1: b=0alarm[0]=60with(Przeciwnik){ other.Przeciwnik[other.b,0]=x other.Przeciwnik[other.b,1]=y other.b+=1} ^ at position 40: Variable name expected. To mi wyskakuje . Nie wiem czy cię zrozumiałem to wszystko wstawiłem do innego obiektu który jest 1 na planszy :)
  9. Witam .... Chiałem zrobić grę jak chicken invaders ale nie wiem jak zrobić tworzenie jajek u losowych kurczaków . Gdy próbuję to nagle wszystkie jajka spadają naraz . Z góry dzięki :)
  10. Dobra dzięki bardzo mi się to przydało :)
  11. Witam.... wracam po latach do Game Makera lecz dużo rzeczy pozapominałem . Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić żeby obiekt tworzył się co 2 sekundy proszę o pomoc . :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...