Skocz do zawartości

Paqo

Użytkownicy
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Paqo

  • Tytuł
    Chicken
  • Urodziny 17.02.1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Pytanie wszystko wyjaśnia.. Robie ekwipunek bohatera w drugim roomie i będzie on polegał na zmiennych. Proszę o szybką odpowiedź i wielkie THX! :thumbsup:
  2. Nasze strony

    Jak na razie stworzyłem swoją pierwszą poważną stronę www: Predatory Shark Team Strona dosyć pusta, ale na razie tak wygląda. Jak znajdę zespół to się rozwinie bardzo szybko! Jest już forum i ktoś tam nawet napisał posta :P Szykuje się dużo projektów, programów, linków, wiedzy o Game Maker Language i więcej.. Dzisiaj zrobie małą aktualizację! Może zarzucę jakiś poradnik będzie coś do poczytania :lol: Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych :thumbsup:
  3. Pragę zaprosić serdecznie wszystkich naszych kochanych użytkowników GM Clan do odwiedzania naszej strony www!!! Będziemy tam umeiszczać nasze amatorskie produkcje i linki oraz wiele więcej! Na prawdę warto! Mamy także forum i jest ono już aktywne! Ba! Pojawił się pierwszy post i z tego powodu jestem niezwykle ucieszony i zachęcam do rozruszania go! Mówię "my" ale tak na serio to jestem tylko ja, sam, Paqo - moderator i zarządca strony.. Z chęcią bym kogoś przyjął do naszego (mojego?) grona... :) Czekam na odezwy od was i ocenę tego co tam jest!!! Oto adres naszej stronki: Http://www.predatory-shark-team.yoyo.pl Do zobaczenia!! :thumbsup:
  4. Dzięki za ogólne porady. Popróbuję z plikami INI. Jak nie wyjdzie albo będzie prymitywne zajme się bazami :lol:
  5. Piszę program w Game Makerze, który będzie "bazą danych" dla pewnej gry. Czyli chodzi mi o to, że to taka jakby "encyklopedia". Dla przykładu: klikam na button potwory i ma wyskoczyć mi message żebym wpisał poszukiwanego stwora.. I tu jest problem.. Jak zrobić żeby go wyszukało z pliku CODE (najlepiej w tym samym objekcie), bo robienie oddzielnego pliku txt nie ma sensu! I oczywiście musi wyświetlić wyniki tego stwora(jego dane: atak, obrana i co tam wymyśle). Jak to zrobić?? Pomoże mi ktoś? :]
  6. Sytuacja prosta: -2 postaci sterowane, każda przez gracza poprzez sieć, czyl internet -ustawić views... Jak to zrobić?Najlepiej jakbym dostał kod GML, który bym wpisał. Powiedzcie tylko, co i gdzie.Trzeba tworzyć 2 viewsy?Jeden dla jednego gracza, drugi dla drugiego? Czy jest inny sposób?Kod wkleić, gdzie? Proszę o pomoc... :crying:
  7. Ruch graczy..

    Bardzo Ci dziekuję!Podziałało!Nie pomyślałem o takiej, zdawałoby się, rzeczy.Program po prostu musi wiedzieć konkretnie, która zmienna ma być zainicjowana itp.A ja pisałem np. "kierunek".Więc mogło to być potraktrowane jednocześnie w dwóch obiektach!Dzięki wielkie.. :thumbsup:
  8. Tworze śmieszną strzelankę sieciową. Mam problem, bo gdy mój kumpel (tester) chodzi w lewo, to moja postać robi to samo!!! Przecież chodzi o to żeby reagowały odmiennie na klawisze.. Zrobiłem to na zmiennych. gracz = 1; If gracz = 1 { zezwól na akcje pomiędzy klamerkami } I to wbijam w STEP obj_gracz 1 i 2 I w create żeby mogło zainicjować zmienne... W czasie gry(np. gdy wyjmuje nóż) obiekt zmienia się w inny.Podzieliłem to na grupy: gracz 1(objects) gracz 2(pbjects) I tam są sprite'ys z akcjami. Co jest nie tak!? :crying: Błagam o pomoc, bo chcę wreszcie wydać wersję Beta 0.2... :sp_ike:
  9. Teddy Bears:Rebellion

    Otóż to!Widzę, że mój poprzednik doskonale mnei rozumie.Jakbym był n00bem to bym pytał o pasek, a ja pytam o poruszający się pasek za bohaterem.To już nie takie proste.Ale od razu jest kojarzona pierwsza opcja..Wykupiłem od Pana Marka Overmarsa klucz i chcę się pokazać z jak najlepszej strony.n00by nie wykupują kluczy, bo wiedzą, że i tak nic nie stworzą.Powiem więcej:nawet tworze team RL...Mam zamiar z ziomkami tworzyć giere..Zobaczymy, czy wyjdzie..W sygnaturze jest podane logo strony naszej zachęcam do odwiedzania, bo jest 0 popularna.Nie mam czasu na to by siedzieć tyle przy kompie.. Są ludzie wyrozumiali i złośliwi..To tyle..Przykład zaraz oblookam i pewnie działa jak należy..Jak coś walne edit.. :] Dzięki za wysilenie się o to mi właśnie chodziło! :lol: Uwaga..Przykład sieciówki przerabiam..Przynaje się do tego..Korzystam z gotowca i go na swoje potrzeby zmieniam..To przestępstwo?Chyba po to są przykłady, żeby na ich podstawie tworzyć gry i uczyć się.
  10. Teddy Bears:Rebellion

    Powiem ostro.Jakbym miał na lcizniku z 1000+ postów to pewnie byście od razu powiedzieli, a tak coś mi tu wałujecie.Przykłady instalowałem WSZYSTKIE.I nie było poruszającego się paska.Chyba, że coś przeoczyłem.Gry sieciowe już próbowałem robić, to chyba umiem..Troche to jest żenujące z waszej strony tak traktować nowych użytkowników forum.Może mam użyć szukaj?Jakie mądrości jeszcze mi przekażecie?Chcę wreszcie coś ukończyć, ale na drodze staje mi problem w postaci braku pomocy od elity GM Clan.To przykre.Zamiast wymieniać zdanie na tak błache powody, może lepiej nie odpowiadać?Nabijacie sobie w ten sposób posty?Oj nieładnie.. :unsure: Czekam na rzeczową odpowiedź! :P
  11. Tworze śmieszną gierke.Sieciowa strzelanka a'la soldat. 2D, grafika i muzyka z sieci zassana, misie w akcji... :] Projekt mam zamiar ukończyć za około miesiąc. Wyjdzie pierwsza grywalna wersja. Mam jednak pare pytań: :( 1.Jak zrobić pasek życia, który będzie się znajdował nad głową postaci i podążał za nią? 2.Chodzi o kolizję z ziemią - czasem postać wolniej chodzi, innym razem "wbija" się w glebe; da się tego uniknąć?Korzystam ze skryptu skakania. 3.W jaki sposób zrobić pokazywanie nicku gracza i jego pingu? Jak na razie mam tylko tyle pytań.. :D
  12. Ja się tak strasznie nie denerwuję... :( Ja się martwię... :o Wiem, że kod jest bardziej przejrzysty... A klocki są dla noobs. Ale nie zawsze!! :P Dzięki za odpisy.. Pomogło mi to.. Miałem bałagan i tyle :thumbsup: .
  13. Umiem korzystać z GML! :angry: Po prostu ułatwiam sobie pracę! Ten kod to wybór profesji postaci. Button1 = Rycerz Button2=Mag Button3=Paladyn Skomplikowane jest napisanie tego w kodzie.Jak mam klocki to używam, kiedyś to zmienie. Na razie neich będzie tak jak jest! <_< To co napisał ktoś po Marmocie nie działa! Funkcjonuje tylk opierwszy przycisk.. Może powiem więcej, bo to zgadywanie nie ma sensu... Te funkcje pod Buttonami to tworzenie objektów create instance, czyli controllerów do roomu.Te controllery wyzwalają akcje : zrób napisy etc. przejdź do roomu A może przyczyna tkwi w tym, że te objekty są źle zaprojektowane? :blink:
  14. Raczej nie łatwiej... Te klocki omówie.. Na samej górze leży szczyt zwany "kodem z innymi pierdołami" - to jest nieważne, tak myśle. Później coś w stylu: show_message_ext(str,but1,but2,but3) Czyli message z trzema przyciskami. Do każdego przycisku jest funkcja pomiędzy "{" i "}". Problem w tym, że one nie działają!A powinny! :crying: Tworzą objekty z akcjami..Ale to inna rzecz...Te objekty mają funkcje inne, w drugim roomie. Czy to, że nie działają klocki po message ma związek z ustawieniem klocków, czy treścią ich?? :mellow:
  15. :crying: Nie wychodzi mi to co zamierzałem... Nie wszystkie opcje przycisków działają!! Proszę o pomoc! Oto screen: Jak mam ułożyć "{" zawarte w kodzie, tak aby wszystkie opcje były sprawne?? :(
×