Skocz do zawartości

pasiasta_zebra

Użytkownicy
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O pasiasta_zebra

  • Tytuł
    Chicken

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Ostatnie wizyty

37 wyświetleń profilu
  1. system niszczenia struktur

    Dziękuję wszystkim za pomoc :) Temat do zamknięcia.
  2. Mam pewien problem, jak z resztą można się domyślić. Chodzi o to że chcę zrobić grę o budowaniu bazy i obronie przed falami zombie, mało ambitny projekt xd, i napotkałem problem przy tworzeniu niszczenia struktur. Działa on w taki sposób że jest sobie obiekt o nazwie "o_wall", posiada on skrypt na pojawianie się i takie tam rzeczy, oraz zmienną "health" która jest równa 200. Obiekt ten posiada również event sprawdzający kolizję z obiektem "o_zombie". Jeżeli ją wykryje, to "health=health-1;". Następnie w evencie "step" napisałem taki oto skrypt: if health<=0 { instance_destroy(); } I problem, a raczej problemy, polegają na tym że, po pierwsze, niszczą się wszystkie obiekty "o_wall", a po drugie, nie da się tego obiektu znowu postawić. Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc :)
  3. Wyświetlanie wartości zmiennych

    Jest postęp. Pokazuje mi ten tekst i wgl ale za to znika mi objekt w którym to jest zrobione ;-; Okej, już wszystko wiem, dziękuję bardzo za pomoc, temat do zamknięcia
  4. Wyświetlanie wartości zmiennych

    Tylko że ten tekst mi się nie wyświetla :/
  5. Witam. Chciałbym zrobić pseudo ekwipunek, który pokazywałby tylko ile czego mamy, (pasek po boku z napisami), np "rocks:20", i nie mam zielonego pojęcia jak zrobić żeby jakiś tekst się gdzieś wyświetlał, i żeby wyświetlał też wartość zmiennej, i w konkretnym miejscu. Mógłby mi ktoś pomóc? Pewnie nie jest to skomplikowane ale dla mnie jest ;-; Używam GameMakera:studio.
×