Skocz do zawartości

image_xscale u innych obiektów niż u hero


Drwal

Rekomendowane odpowiedzi

Jezeli stoi w prawo, to daj mu w step ( ??? Poprawcie mnie, bo nie wiem czy w step )

 

GML
if direction=0

{

image_xscale=1 // jeżeli sprit jest obrocony w prawo,jak by byl sprit w lewo odwrocony, to wtedy trzeba bylo by bajerowac z directionem w create

}

 

if direction=180 // przeciwnosc

{

image_xscale-=1 // nie jestem tego pewien, ale minus powinienen byc przed =

}

 

Cos mi sie zdaje ze chyba zle napisalem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...