Drwal Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Robię platformówkę i mam obiekt hero. Ma to całe chodzenie.... A co zrobic by inny obiekt np. wróg przy pójciu prawo obracał się w prawo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 a jaki masz skrypt chodzenia hera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 moze napisz jego kod?? (wroga) -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Jezeli stoi w prawo, to daj mu w step ( ??? Poprawcie mnie, bo nie wiem czy w step ) GML if direction=0 { image_xscale=1 // jeżeli sprit jest obrocony w prawo,jak by byl sprit w lewo odwrocony, to wtedy trzeba bylo by bajerowac z directionem w create } if direction=180 // przeciwnosc { image_xscale-=1 // nie jestem tego pewien, ale minus powinienen byc przed = } Cos mi sie zdaje ze chyba zle napisalem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Skrypt taki sam jak z FAQ'u! I jeszcze dopisane te image_xscale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 wybacz, nie patrzylem na FaQ, jezeli to jest kod z FaQ, to sie smiesznie zlozylo :P Nie pomoglo? Wiedzialem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Skrypt taki sam jak z FAQ'u! I jeszcze dopisane te image_xscale. Nie mój kod chodzenia jest z FAQ'u!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 GML if keyboard_check(vk_right) { sprite_index=sprite_w_prawo } else if keyboard_check(vk_left) { sprite_index=sprite_w_lewo } :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drwal Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Wiem ale ja chcę żeby inny obiekt niż hero, po pójściu w prawo był zwrócony w prawo a jak w lewo to w lewo :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 W step: GML if place_free(x-4,y) { x-=4 image_xscale=-1 } else if place_free(x+4,y) { x+=4 image_xscale=1 } :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się