Trunk Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Mam prośbe zrobiłby ktoś dla mnie przykład takiego programu że jest okienko i wpisujesz np. Goku i dusisz przycisk szukaj to ci pokazuję się ten obrazek: http://img404.imageshack.us/img404/1228/ggogokuao4ka9.png Bardzo Prosze Jestem Początkujący a mi się to przyda bardzo !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 O to chodzi: https://gmclan.org/up541_11_dla_trunka.html ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trunk Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 No oto chodziło tylko chciałbym żeby ten obrazek się w nowym oknie pokazywałi że jak się najedzie prawym klawiszem i zapisz jako ..Da się tak zrobić? Jeśli tak to prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Tak, ale tylko za pomocą biblioteki DLL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...