Skocz do zawartości

Uciekający objekt


Gilead

Rekomendowane odpowiedzi

Step uciekajacego:

GML
var _id,_dir;

_id=instance_nearest(x,y,obj_goniacy)

if(point_distance(_id.x,_id.y,x,y)<128)

{

_dir=point_direction(_id.x,_id.y,x,y)+random(60)-30

mp_potential_step(x+lengthdir_x(6,_dir),y+lengthdir_y(6,_dir),6,0)

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podalem mu kod dzieki ktoremu uciekajacy bedzie uciekal w troche odpiegajacych od lini prostej do goniacego kierunkach, takie male AI uciekania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie łatwiej direction = point_direction - 180?

 

Nie chce mi się tego obmyślć, ale powinno zadziałać :P

albo direction=point direction

i speed na minusie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...