Gilead Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Jaki kod wpisać w STEP tak żeby objekt uciekał od drugiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Step uciekajacego: GML var _id,_dir; _id=instance_nearest(x,y,obj_goniacy) if(point_distance(_id.x,_id.y,x,y)<128) { _dir=point_direction(_id.x,_id.y,x,y)+random(60)-30 mp_potential_step(x+lengthdir_x(6,_dir),y+lengthdir_y(6,_dir),6,0) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 A nie łatwiej direction = point_direction - 180? Nie chce mi się tego obmyślć, ale powinno zadziałać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Podalem mu kod dzieki ktoremu uciekajacy bedzie uciekal w troche odpiegajacych od lini prostej do goniacego kierunkach, takie male AI uciekania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gilead Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 On troche wolno ucieka. Zmieniałem speeda ale nic nie daje :blink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 A nie łatwiej direction = point_direction - 180? Nie chce mi się tego obmyślć, ale powinno zadziałać :P albo direction=point direction i speed na minusie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się