Skocz do zawartości

Losowanie timeline przy create


Lollus

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz sobie napisać skrypt choose, np taki:

 

GML
var v,i;

v=round(random(argument0));

return argument[v];

I użycie:

GML
zmienna=choose(3,zmienna1,zmienna2,zmienna3);

Powinno być tak:

GML
var v;

v=round(random(argument0));

return argument[round(v)+1];

Ponieważ w przypadku wylosowania liczby 0, funckcja zwróciła by 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...