Skocz do zawartości

AI Myślą


pawcio3018

Rekomendowane odpowiedzi

No nie powiem, ciekawe AI, ale takie..... całkowicie nie nadające się do gry wyścgowej.

 

Takie AI to sporo roboty: tak jak napisał Yoda: jako podstawę jakąś ścieżkę i jeszcze do tego dodać jakieś zbaczanie ze ścieżki, omijanie wroga itp.....

 

Ja bym lepiej radził zrobić "odbijanie się" od granic toru 0 dajesz dwa obiekty o rozmiarze 3*3px (oczywiście odznaczone Visible...) jedel po lewej, gornej stronie pojazdu a drugi po prawej, gornej (maja wystawac ze 15px ponad samochod - i gdzies 10px na boki). I wtedy, kiedy ten lewy obiekt koliduje to samochod skreca minimalnie w prawo, i na odwrót. Głupio to wygląda, ale jakbym ja robił grę wyścigową to wolałbym unowocześniać (wymijanie przeciwnika itp.) właśnie taki silnik, a nie bawić się z pathami....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...