pawcio3018 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Jak zaprogramowac (roboty przeciwnicy) tacy co scigają sie z nami? Istnieje na forum przyklad ale gotowy lecz nic mi po nim bo nie znam kodu czy mogł by mi go ktos napisac? A i przy okazji jak zrobic jak zaczyna sie wyscig 3,2,1....Start. ? Za odpowiedzi z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 To nie jest takie hop-siup - trzeba sobie zaprogramować przeciwników, wyznaczyć im trasę np. za pomocą patha i dodać trochę 'błędów w jeździe' i takie tam - trzeba se to napisać :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 o kurde to raczej nie znajde przykladu skoro tyle z tym roboty. Ale może ktos chcial zrobic gre lecz zrezygnował a mu zostalo lub ktos zna jakis link to niech napisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 cos tu znalazlem http://www.geocities.com/yo1dog/gm/carAI_2.0.zip AI auta ładnie to wyglada gdy my mu staniemy na drodze to sie zatrzymuje. Zobacz czy pasuje :) ja jeszcze poszukam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 fajne mysle ze mi sie przyda a jak znajdziesz cos innego to napisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 No nie powiem, ciekawe AI, ale takie..... całkowicie nie nadające się do gry wyścgowej. Takie AI to sporo roboty: tak jak napisał Yoda: jako podstawę jakąś ścieżkę i jeszcze do tego dodać jakieś zbaczanie ze ścieżki, omijanie wroga itp..... Ja bym lepiej radził zrobić "odbijanie się" od granic toru 0 dajesz dwa obiekty o rozmiarze 3*3px (oczywiście odznaczone Visible...) jedel po lewej, gornej stronie pojazdu a drugi po prawej, gornej (maja wystawac ze 15px ponad samochod - i gdzies 10px na boki). I wtedy, kiedy ten lewy obiekt koliduje to samochod skreca minimalnie w prawo, i na odwrót. Głupio to wygląda, ale jakbym ja robił grę wyścigową to wolałbym unowocześniać (wymijanie przeciwnika itp.) właśnie taki silnik, a nie bawić się z pathami.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 ah dzięki aha dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się