Skocz do zawartości

Obracanie


hudy0070

Rekomendowane odpowiedzi

w step

 

if instance_exists(obj_player)

{

move_towards_point(obj_player.x,obj_player.y,1);

dir = point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y);

if (dir>315||dir<=45) then sprite_index=spr_right;

if (dir>45&&dir<=135) then sprite_index=spr_up;

if (dir>135&&dir<=225) then sprite_index=spr_left;

if (dir>225&&dir<=315) then sprite_index=spr_down;

}

 

 

 

O to chodzi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

create:

GML
direction=random(360)

alarm[0]=room_speed*-=ilosc sekund=-

w alarm 0:

GML
direction=random(360)

alarm[0]=room_speed*-=ilosc sekund=-

a w stepie:

GML
image_angle=point_direction(x,y,hero.x,hero.y)

dziala??

EDIT:

@VanGogh & Dawidds:

ma się poruszać w dowolnym kierunku ale ma byc obrócony w stronę hero!!

i prosze mi tu nie wmawiać że nie myślę tongue2.gif

nauczcie sie takze czytac ze zrozumieniem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LoL :P Pisałem, że to było pisane na szybko xD Z postów powyżejmożesz wywnioskować, jak użyć funcji point_direction.....

 

EDIT:@VanGogh & Dawidds:

Tak, umiem czytać. Pisząc move_towards_point miałęm na mysoi jego ruch w dowolnym kierunku xD Jemu niekoniecznie chodzi o losowy ruch.... Mu bardziej chodzil o to, że gdzie jego postać nie idzie, zawsze patrzy na obiekt......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...