hudy0070 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 direction=point_direction(x,y,hero_o.x,hero_o.y); mam taki kod, chciałem aby wyszło że wrogowie obracają się w kierunku hero a nie idą do niego proszę pomóżcie :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 dopisz jeszcze GML move_towards_point(hero_o.x,hero_o.y,3) down: ahh no tak ;p wybaczcie :(. Doczytałem i to samo miałem napisać ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Przeciez masz to napisane, wystarczy dodac image_angle = direction #up Czytanie ze zrozumieniem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 i sprite enemy patrzacego w prawo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 dalej za mną łażą nie wiem czego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Masz gdzies speed ustawiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 taaaak w create potworka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 bosh... pomysl!!! jesli nie ma sie poruszac to daj speed=0 :/ LUDZIE MYSLCIE!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 ma się poruszać w dowolnym kierunku ale ma byc obrócony w stronę hero!! i prosze mi tu nie wmawiać że nie myślę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 move_towards_point; image_angle = point_direction; Pisane tak na szybko xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Step Event for object potwur_o: Error in code at line 2: image_angle = point_direction at position 16: Unknown variable point_direction naprawde lamie wiem :P ale ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 w step if instance_exists(obj_player) { move_towards_point(obj_player.x,obj_player.y,1); dir = point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y); if (dir>315||dir<=45) then sprite_index=spr_right; if (dir>45&&dir<=135) then sprite_index=spr_up; if (dir>135&&dir<=225) then sprite_index=spr_left; if (dir>225&&dir<=315) then sprite_index=spr_down; } O to chodzi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 create: GML direction=random(360) alarm[0]=room_speed*-=ilosc sekund=- w alarm 0: GML direction=random(360) alarm[0]=room_speed*-=ilosc sekund=- a w stepie: GML image_angle=point_direction(x,y,hero.x,hero.y) dziala?? EDIT: @VanGogh & Dawidds: ma się poruszać w dowolnym kierunku ale ma byc obrócony w stronę hero!! i prosze mi tu nie wmawiać że nie myślę tongue2.gif nauczcie sie takze czytac ze zrozumieniem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 właśnie napisałem mu na to koda M@ti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 LoL :P Pisałem, że to było pisane na szybko xD Z postów powyżejmożesz wywnioskować, jak użyć funcji point_direction..... EDIT:@VanGogh & Dawidds: Tak, umiem czytać. Pisząc move_towards_point miałęm na mysoi jego ruch w dowolnym kierunku xD Jemu niekoniecznie chodzi o losowy ruch.... Mu bardziej chodzil o to, że gdzie jego postać nie idzie, zawsze patrzy na obiekt...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Panowie dzięki jesteście niesamowici xD raz jeszcze dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się