fervi (Skovv) Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Witajcie! Jak zrobić, że nasz przeciwnik ma losowy wybór ataku? tzn. ma 10 ataków, i wybiera 1, ale jeśli nie ma many to wybiera jaki może ;p Fęrvi Prąsi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 create: GML mana=random(30) attack_number=3 attack_type[0]='piesc' attack_type[1]='kopniak' attack_type[2]='czar' attack_mana[0]=0 attack_mana[1]=0 attack_mana[2]=10 attack_damage[0]=10 attack_damage[1]=13 attack_damage[2]=26 atak: GML var _doit; _doit=false attack_current=round(random(attack_number)) if(mana>=attack_mana[attack_current])_doit=true while(_doit=false) { attack_current=round(random(attack_number)) if(mana>=attack_mana[attack_current])_doit=true } other.hp-=attack_damage[attack_current] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 GML if ( mana > 0 ) typ_ataku = choose ( 1typ, 2typ, 3typ ); else typ_ataku = ten_co_może; Może byś wyjaśnił dokładniej jak masz ten atak zrobiony? :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się