Skocz do zawartości

Skok


Drwal

Rekomendowane odpowiedzi

OMG.. co ty faqa nie czytałeś?

 

Najpierw tworzymy obiekt blok, po którym będzie chodził bohater. Należy pamiętać, że blok ma być solid. Następnie robimy obiekt hero, któremu w "step" wklejamy kod:

 

if place_free(x,y+1)
{gravity = 0.5}
else
{gravity = 0}

 

Przy kolizji z blokiem:

 

move_contact_solid(270,4)
vspeed = 0

 

Przy naciśnięciu klawisza w prawo:

 

if place_free(x+4,y)
{x+=4}

 

Przy naciśnięciu klawisza w lewo:

 

if place_free(x-4,y)
{x-=4}

 

Przy naciśnięciu klawisza w górę (skakanie):

 

if ! place_free(x,y+1)
{vspeed = -10}

 

@edit

A GDZIE DZIĘKUJE??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...