Yoda Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Mam pytanko, otóż: GML Spr = jakiśTamSprite; GML ... writeshort( Spr ); ... i potem po przejściu wiadomo jak przez server: GML //Obj_player_other ... Spr = readshort( ); ... Da się coś takiego? Tzn. czy da się wysłać index sprita który ma przyjąć obiekt? Może głupie pytanie, ale na mój chłopski rozum to powinno się dać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 No to przecież to zrobiłeś w tym przykładzie. =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Tylko, że to u mnie nie działa - i pytam się was, czy nie działa dlatego, że ja coś źle robię, czy dlatego, że to nie może działać ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 @up Nie możliwe... @down a co ty wiesz o moim doświadczeniu... xD zaraz sprawdzę to na moim mini enginie online. Na oko wygląda to także powinno działać A ty to robisz na Marbs online engine... fajnie mam to w śmieciach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 @up Nie możliwe... Próbowałeś? :| Poza tym - czekam na odpowiedź bardziej doświadczonych użytkowników :hitler: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Da się wysłać index sprite'a, ale jeśli chodzi ci o wysłanie fizycznej grafiki jako obrazka to nie jest to możliwe... w ten sposób. Jeśli np znasz index odpowiedniego sprite'a w kliencie, to wysyłając jego numerek z serwera i na kliencie odbierając go jako sprite index jak najbardziej zadziała. Obiekt przyjmie odpowiedniego sprite'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 No chodzi mi o to - że pod zmienną przetrzymuję sprite'a. I chcę wysłać tą zmienną, a potem obj_player_other odbiera sobie tą zmienną i przyjmuje sprite'a który pod nią przechowywałem ;) Czyli chodzi o sam index. Tak więc musiałem coś zepsuć gdzie indziej skoro powinno działać :P Ok, już działa xD Tak to jest jak się zapomni o wysłaniu ID gracza :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi