Skocz do zawartości

Zablokowane Wysyłanie sprita


Yoda

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko, otóż:

GML
Spr = jakiśTamSprite;

 

GML
...

writeshort( Spr );

...

 

i potem po przejściu wiadomo jak przez server:

 

GML
//Obj_player_other

...

Spr = readshort( );

...

 

Da się coś takiego? Tzn. czy da się wysłać index sprita który ma przyjąć obiekt?

 

Może głupie pytanie, ale na mój chłopski rozum to powinno się dać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się wysłać index sprite'a, ale jeśli chodzi ci o wysłanie fizycznej grafiki jako obrazka to nie jest to możliwe... w ten sposób. Jeśli np znasz index odpowiedniego sprite'a w kliencie, to wysyłając jego numerek z serwera i na kliencie odbierając go jako sprite index jak najbardziej zadziała. Obiekt przyjmie odpowiedniego sprite'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chodzi mi o to - że pod zmienną przetrzymuję sprite'a. I chcę wysłać tą zmienną, a potem obj_player_other odbiera sobie tą zmienną i przyjmuje sprite'a który pod nią przechowywałem ;) Czyli chodzi o sam index. Tak więc musiałem coś zepsuć gdzie indziej skoro powinno działać :P

 

Ok, już działa xD Tak to jest jak się zapomni o wysłaniu ID gracza :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...