Driger Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 mam w objekcie "tworzenie" takie cos objekt = 1 { instance_create(x,y,samolot) } objekt = 2 { instance_create(x,y,auto) } i jak zrobic np w objekcie "baza" ze gdy wcisne "s" wywoluje mi i tworzy samolot , czyli wywoluje (objekt = 1 ) chodzi mi o wywolywanie przez inny objekt rzeczy z objektu drugiego , ktos rozumie o co mi chodzi i moze pomoc ? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Twój kod jest bez sensu. Po prostu wywołaj tworzenie obiektu po naciśnięciu S i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Potwierdzam, iż twój kod jest bez sensu...... ale masz: GML obiekt.zmienna = wartość; Ten kodzik ustawi ci zmięnną zmienna obiektu object na wartość wartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 8 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 nie wiem czy z sensem czy nie , no ale dalej proboje i nie wiem , tamto w pierwszym poscie ( tak patrze to raczej sensu nie mialo w sumie ) pomylilem bo pisalem bez gm na szybko , ale .. mam do 1 , skrypt "instance_create(baza_x,baza_y,piechota)" // na pewno zly w piechota objekt = 1 objekt = 2 (nie pisze calego skryptu bo tamto to statystyki , to raczej nie potrzebne) ale jak zrobic aby gdy wcisne 1 , zeby mi stworzylo objekt "piechota" ze zmienna np. "objekt = 1" No i mi zalezy aby tworzyl objekt wywolujac zmienna z objektu "piechota" Nie wiem czy to dalej ma sens , najwyzej jak mnie nikt nie zrozumie i nie bedzie mialo to glebszego sensu to zamkne :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 GML i = instance_create... i.obiekt = 1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 8 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 GML i = instance_create... i.obiekt = 1; To powinno mi pomoc :P Wielkie Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi