tomalas Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Nie będę się dużo rozwodził narysowałem rysunek żeby lepiej wytłumaczyć mój problem: https://gmclan.org/uploader/603/problem.png Do tego dodam jeszcze że dodatkowym problemem jest to że trzeba te przerzuty zrobić tak aby głową można było obracać 260 stopni. Czyli przerzut musi być jeszcze na dole przy 270 stopniach. Kombinowałem już różnie... odbicie obrazka nic nie daje bo obrazek jest obrócony o 180 stopni.... robiłem też animacje której każda klatka jest dla konkretnego direction... ale jest problem z wykonaniem animacji poza tym może da się to jakoś wykonać w kodzie... Proszę o jakieś nakierowanie radę cokolwiek co mi pomoże ;) Pozdrawiam, Tomalas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 jak głowa sie obraca w dół zmieniasz image_yscale na -1. możesz to jakąś pętlą zrobić sprawdzającą direction. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 już chyba kapuje xF w step: GML if (mouse_x<x) { image_xscale=-1 } else { image_xscale=1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 o takie cos chodzilo? : https://gmclan.org/up3255_11_cutted_head.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 copoconaco no dokladnie o to :) Dzieki wielkie no ale poprzednicy mówili o tym samym więc dzięki wszystkim nie stosowałem po prostu nigdy image_yscale i nie wiedziałem ,że tak można. Jeszcze raz dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się