VanGogh Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Robie gre z widokiem z góry i chcę aby bohaterem dało się obracać myszką. Przesuwasz myszką w lewo postać obraca sie o kilkanaście stopni w lewo itd. nie wiem jednak jak to zrobić :( Mam nadzieje że mi pomożecie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Było już 1000000 milionów razy - użyj opcji szukaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Poczytaj sobie of funkcji point_direction(jakby co to do gm'a jest dołączony plik z pomocą i tam nawej szukajka jest). Pozatym mógłbyś przestudiować najpierw przykłady(zanim napiszesz taki temat sure). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Jest nawet przykład na forum......... Poszukaj :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Noo powiedzcie jak to zrobić w step wpisałem coda ale nie działa direction=point_direction(x,y,object1.x,object1.y); wątpie żebym to dobrze napisał ... podajcie tego coda!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Wpisz w szukajke ulepszony przyklad chodzenia ala almora Pozdrawiam, Pablooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Trzymaj :) Przykład chodzenia To przykład z tej strony: Przykład chodzenia al'a Almora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Noo powiedzcie jak to zrobić w step wpisałem coda ale nie działa direction=point_direction(x,y,object1.x,object1.y); wątpie żebym to dobrze napisał ... podajcie tego coda!! Czy object1 to niby myszka? Wpisz mouse_x i mouse_y w 3 i 4 argumencie. Pozatym daj zaraz po tym: GML image_angle=direction; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się