Skocz do zawartości

Odwołanie do pojedyńczego obiektu


Dawidds

Rekomendowane odpowiedzi

Tłumaczyłem to ładnie, miałem naprawdę długi tekst, i nagle.... zawiesił się Windows xD Dziwne..... dawno tego nie robił.... ale odnoścnie tematu.

 

9e815855492b99a5med.png

 

1. Jak się odwołać do jakiejś grupy obiektów? Powiedzmy, że np. chcę skasować tylko te, których zmienna tryb wynosi 1.

 

2. Jak sprawdzić, ile aktualnie jest obiektow hero na planszy?

 

To akurat można obejść, czyli przyt każdym tworzeniu obiektu hero dodaje 1 do zmiennej global.liczba, a przy kasowaniu odejmuje jeden... (create i destroy). Ale chciałbym iedzieć, jak to zrobić bez tej zmiennej.....

 

Głównie zależy mi na 1 zagadnieniu ;-) Bo nie znalazłem metody, aby go jakoś obejść :P

 

W sumie to znalazłem, ale taką trochę bez sensu...........

 

Z góry dzięki za pomoc :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i o to mi chodzi, jak sprawdzić te instance? Albo inaczej. Mam 20 takich samych obiektów, a chcem odwołać się do jednego.

 

fervi: nie o to mi chodzi. Ty robisz sprawdzanie w obiekcie hero, a ja chcem kasowanie w obiekcei np. controller (zupełnie innym obiekcie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...