Grela Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Jaki jest kod na matrixa??że tak powoli w grze sie wszystko dzieje?? Z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Zmieniasz wartość room_speed na jakąś niską i już ;p . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Aha ale czy hero bedzie tak mu jakby ogon chodził?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 To zrób powielanie postaci z kanałami alpha i znikanie po paru stepach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Czyli używa się GML image_alpha=???i end step?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Tak, tylko najpierw musisz powielać obiekty, i dać sprawdzanie, że gdy image_alpha będzie równe 255 czy tam 0 (nie pamiętam które oznaczało przezroczystość), to że będzie się kasował obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Czyli też ileś tam instance_create?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Wystarczy jedno instance_create, tylko zrób inny obiekt o tym samym sprite, i daj w step znikanie, czyli to image_alpha+=1 czy tam -=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Image alpha jest zmienna o wartości pomiędzy 0(przezro), a 1(antyprzezro). Więc może lepiej image_alpha-=0.01;. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 GML if room_speed=15{instance_create(x,y,hero) W HERZE create: GML image_alpha-=0.01; Dobrze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Nie! Jeżeli dasz to na create to zmniejszy mu to tylko raz... Zrób tak: obj_hero_powielany: step: GML image_alpha-=0.1; if ( image_alpha <=0 ) instance_destroy(); obj_hero: step: GML if ( matrix == true ) //matrix to zmienna definiująca czy jest... matrix :P { if !(instance_exists(obj_hero_powielany)) instance_create(x,y,obj_hero_powielany) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 U mnie to czy room_speed jest 15 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 http://www.gmclan.org/up2576_11_matrixxxx.html - przykład masz :4| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Ale sam to zrobiłem nie potrzebny mi przykład :P ale zajrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się