Skocz do zawartości

Zablokowane Problem z sterowniem


domek-1

Rekomendowane odpowiedzi

//argument0=id tablicy
//argument1-7=przyciski
if (keyboard_check(argument1)) (id_czolgow[argument0]).ster_Lsilnik=0;
else if (keyboard_check(argument2)) (id_czolgow[argument0]).ster_Lsilnik=2;
else (id_czolgow[argument0]).ster_Lsilnik=1;

if (keyboard_check(argument3)) (id_czolgow[argument0]).ster_Lsilnik=0;
else if (keyboard_check(argument4)) (id_czolgow[argument0]).ster_Lsilnik=2;
else (id_czolgow[argument0]).ster_Lsilnik=1;

if (keyboard_check(argument5)) (id_czolgow[argument0]).ster_boom=1;
else (id_czolgow[argument0]).ster_boom=0;

if (keyboard_check(argument6)) (id_czolgow[argument0]).ster_dzialo=0;
else if (keyboard_check(argument7)) (id_czolgow[argument0]).ster_dzialo=2;
else (id_czolgow[argument0]).ster_dzialo=1;

 

A w czolgu samym jest ustalone reagowanie na te zera jedynki i dwojki ale jednak nie reaguje na nic niewiem co może być źle bo raczej w czołgu nie ale jak tu nie do zobaczymy gdzie .

 

Prosze o pomoc i z gury wielkie thenx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pokoleji ??

sterowanie(dat,ster_Lsilnik_T[dat],ster_Lsilnik_P[dat],ster_Psilnik_T[dat],ster_

Psilnik_P[dat],ster_boom[dat],ster_dzialko_L[dat],ster_dzialko_P[dat]);

 

Tam mam "wywołanie" tego.

Ale wiem że jest dobrze bo raz zle przypisalem dat i wyswietlalo taki blond że musiało chodzic ...

 

A może jednak jest blond w obj_czolg ...

//paliwo=1800;
//szybkosc=1;

//sterowanie kierunkami
if (paliwo>0)
{
  if (ster_Lsilnik==0){speed-=szybkosc;direction+=szybkosc;paliwo-=zurzycie;dzialko.direction+=szybkosc;}
  if (ster_Lsilnik==2){speed+=szybkosc;direction-=szybkosc;paliwo-=zurzycie;dzialko.direction-=szybkosc;}
  if (ster_Psilnik==0){speed-=szybkosc;direction-=szybkosc;paliwo-=zurzycie;dzialko.direction-=szybkosc;}
  if (ster_Psilnik==2){speed+=szybkosc;direction+=szybkosc;paliwo-=zurzycie;dzialko.direction+=szybkosc;}
}
//sterowanie dzialkiem
if (ster_dzialo==0) {dzialko.direction+=5;}
if (ster_dzialo==2) {dzialko.direction-=5;}
if (gotow<gotow_max){gotow+=1;}
if (ster_boom==1)
  if (gotow==gotow_max)
   if (dzial>0.9)
   {
    obiekt=instance_create(x,y,bombka);
    obiekt.direction=dzialko.direction;
    dzial-=1;
    gotow=0;
   }

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...