domek-1 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 //argument0=id tablicy //argument1-7=przyciski if (keyboard_check(argument1)) (id_czolgow[argument0]).ster_Lsilnik=0; else if (keyboard_check(argument2)) (id_czolgow[argument0]).ster_Lsilnik=2; else (id_czolgow[argument0]).ster_Lsilnik=1; if (keyboard_check(argument3)) (id_czolgow[argument0]).ster_Lsilnik=0; else if (keyboard_check(argument4)) (id_czolgow[argument0]).ster_Lsilnik=2; else (id_czolgow[argument0]).ster_Lsilnik=1; if (keyboard_check(argument5)) (id_czolgow[argument0]).ster_boom=1; else (id_czolgow[argument0]).ster_boom=0; if (keyboard_check(argument6)) (id_czolgow[argument0]).ster_dzialo=0; else if (keyboard_check(argument7)) (id_czolgow[argument0]).ster_dzialo=2; else (id_czolgow[argument0]).ster_dzialo=1; A w czolgu samym jest ustalone reagowanie na te zera jedynki i dwojki ale jednak nie reaguje na nic niewiem co może być źle bo raczej w czołgu nie ale jak tu nie do zobaczymy gdzie . Prosze o pomoc i z gury wielkie thenx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsukuru Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Zrob argumenty po kolei tzn.0,1,2,3 etc. a nie 1-7...moze wtedy zacznie dzialac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domek-1 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Jak pokoleji ?? sterowanie(dat,ster_Lsilnik_T[dat],ster_Lsilnik_P[dat],ster_Psilnik_T[dat],ster_ Psilnik_P[dat],ster_boom[dat],ster_dzialko_L[dat],ster_dzialko_P[dat]); Tam mam "wywołanie" tego. Ale wiem że jest dobrze bo raz zle przypisalem dat i wyswietlalo taki blond że musiało chodzic ... A może jednak jest blond w obj_czolg ... //paliwo=1800; //szybkosc=1; //sterowanie kierunkami if (paliwo>0) { if (ster_Lsilnik==0){speed-=szybkosc;direction+=szybkosc;paliwo-=zurzycie;dzialko.direction+=szybkosc;} if (ster_Lsilnik==2){speed+=szybkosc;direction-=szybkosc;paliwo-=zurzycie;dzialko.direction-=szybkosc;} if (ster_Psilnik==0){speed-=szybkosc;direction-=szybkosc;paliwo-=zurzycie;dzialko.direction-=szybkosc;} if (ster_Psilnik==2){speed+=szybkosc;direction+=szybkosc;paliwo-=zurzycie;dzialko.direction+=szybkosc;} } //sterowanie dzialkiem if (ster_dzialo==0) {dzialko.direction+=5;} if (ster_dzialo==2) {dzialko.direction-=5;} if (gotow<gotow_max){gotow+=1;} if (ster_boom==1) if (gotow==gotow_max) if (dzial>0.9) { obiekt=instance_create(x,y,bombka); obiekt.direction=dzialko.direction; dzial-=1; gotow=0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Zrob argumenty po kolei tzn.0,1,2,3 etc. a nie 1-7...moze wtedy zacznie dzialac... Człowieku co ty wygadujesz O_O Przecież to: //argument1-7=przyciski to komentarz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domek-1 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 hehe A może sęk w tym że argumenty to : ord('...') I jak daje ten czerwony start (niewiem jaki to mode;p) to jak daje np :keyboard_check(ord('q')) to pokazuje zawsze nawet jak wcisne 0 :( . Dlaczego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 keyboard_check(ord('q')) -'q' nie miało byc z duzej litery - 'Q'? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domek-1 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 O chodzi :) poprawilem jeszcze tylko pare błędów w obj_czolg i chodzi (tylko nie wystrzela chyba pocisku ale to juz dam rade chyba naprawic !) Zamykam temat . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi